IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai Santa Fe

8
Закупена: 2007 г., Пробег: 20000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
8
Оборудване
10
Пространство
7
Цена/Качество
10
Качество на материалите
3
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
6

Какво не ти харесва

  • Шумничък двигател,докато е студен.
  • Малко по-твърда,но пък гумирана пластмаса.
  • Имитация на дръво,вместо истинско такова
Hyundai Santa Fe От: DinoKirov 11.02.2010 28062 прочитания 30 коментара
Начин на ползване:
Навсякъде. Семеен автомобил.
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Икономична,проходима,приспособима и най-важното ЕВТИНА за купуване и поддръжка.
Начин на каране:
Икономично градско,спортно на магистрала
Допълнителни бележки
Около 90% е по пътната мрежа,а останало по горите около Чепеларе и Смолян. Зимата с добри гуми и 4WD LOCK колата мачка всичко. Вози 7 човека + сакове в кутията на покрива със скорост 150км/ч и разход 7.3л/100км. Добри спирачки,прецизни ESP и TCS. На заледена улица в София се качих на 1-ва скорост с 1500об./мин. Колата сама си разпределяше мощността. 17.01.2010 Малко up to date данни. Средния разход седи около 8,което е добре,при положение,че карам 70% градско. Салона и след две години си е също толкова чистичък и здрав,както като нов. Казвам го,защото все се опитват да ми докажат как на корейските коли след 2 години салонът им бил &#@#!*!@#. Динамиката се подобрява-двигтеля се е доразработил вече. 0-100 ги прави за около 9 секунди,от спряло положение,без жалене на съединителя, изключен тракшън контрол,за да може да върти гумите. Като е с включен тракшън контрол,колкото и да натискаш газта прави 0-100 за 12сек. Лака си е добре,отдолу купето няма наранявания,въпреки забежките ми извън пътя. 4х4-то се справя добре,дори и на 25-30см кал и леки наклони. Доволен съм. Вече излезе и новото Санта Фе. за него мога да кажа,че има добра визия,двигателите са повече 2.0 дизел 150к.с. ,2.2 дизел 190к.с. ,2.4 R4 бензин с директно впръскване със 170к.с., 3.5 V6 (само за америка) 250к.с. Нов 6-степенен автоматик,ново 4х4(подобрено),тегло за теглене подобрено до 2.5тона,5 звезди на краш тестовете,въздушните възглавници се отварят и при преобръщане,ново табло в стил ix55(Veracruz)/i40 и най-важното цената е с около 15% надолу.
Снимки
Hyundai Santa Fe Hyundai Santa Fe
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    samo 4e hora otidete vuv servizite na Hiunday da vidite 4e sa pretupkani sus Santa fe-ta .i pak si pomislete dali 6te si kupite to4no tozi SUV
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    seclub ( преди 10 години )
    Ако си готов да си вземеш втора ръка - една Х3 с доста екстри ще ти излезе около 60 бона а ще е на малко километри
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    atanas ( преди 10 години )
    Не знам за другите,аз бих изчакал месец-два,да дойде новото Санта Фе.И за толкова пари напълно новия 2.2 CRDi 197 к.с 440 Нм. копмпресор плюс турбина.Обещаха същата цена,дори на по-високите нива и надолу.Но е въпрос на предпочитание.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Чичо Митко ( преди 10 години )
    Момчета да ви питам разполагате с 65 000 лева какъв джип ще си купите в рамките на тая сума! В нея влиза и каското за една година! Дайте примери, кой джип най-си заслуважа 60 000 лева!
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    rumen ( преди 10 години )
    Момчета,имаше тестове в аутобилд на Каптива и на Санта фе,в пряко сравнение.Както знаете аутобилд се питва всякак да закопава Хюндай,но тогава написаха,че безспорно е по-добър от Каптива,по всичките им показаатели имаше повече точки.Запомних,че спирачките на каптивата бяха най-зле от всички в теста.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    tin4o ( преди 10 години )
    Как не,ходете се гръмнете!Каптивата дрънчи на евтино вътре,ама буквално дрънчи на пластмаси от лигени и лоша сглобка!Някой яко лъже тук.кво се правите на разбирачи,не съм карал санта фе,но каптивата е нещо като лада нива за това е най-евтина
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    kalin ( преди 10 години )
    Грешите като слагате корейските фирми под общ знаменател.Има принципна разлика в развитието им.Daewoo,сега част от нея е Chevrolet,винаги е била зависима от някоя голяма фирма,в случая GM.Hyundai е обратно.Тя е собственост на един човек,и е плащала за технологии до 1999.От тогава имат нов мениджър,и един екип от Ауди се прехвърля в европейския им център в Германия,мотористи и главния им дизайнер.Така,че дизелите им се разработват изцяло от немски екип.Не е станало някакво чудо.
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    roni ( преди 10 години )
    Нищо против Каптива-та,и на мен ми харесва.Но докато дойде 6 степенната кутия,и по-икономичен двигател,новото Санта Фе от 5-ти е в продажба,с новия 6 степенан автоматик и 3-то покелине Common rail с каскадно пълнене(2.2 197 к.с. 446 Нм) и нов интериор.Просто Hyundai са малко по-напред.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не зная какво имаш предид,че "харчи доста", но за 2 тона автомобил с автоматик си е направо екстра.(колкото и Фе-то например). всичко е относително и всяка монета има две страни...
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ванката ( преди 10 години )
    Каптивата има голям плюс че е ЕВТИНА, и голям минус, че харчи ДОСТА и няма 6 скорост и двигателя и се доставя от италианския производител на двигатели VM, който доставя двигатели и за Додж Нитро джипа! Ако и сложат един хубав дизелов мотор с хубав АВТОМАТИК ще почне да кърти мивки и плочки! :))))