Начин на ползване:
Навсякъде. Семеен автомобил.
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Икономична,проходима,приспособима и най-важното ЕВТИНА за купуване и поддръжка.
Начин на каране:
Икономично градско,спортно на магистрала
Допълнителни бележки
Около 90% е по пътната мрежа,а останало по горите около Чепеларе и Смолян. Зимата с добри гуми и 4WD LOCK колата мачка всичко. Вози 7 човека + сакове в кутията на покрива със скорост 150км/ч и разход 7.3л/100км. Добри спирачки,прецизни ESP и TCS. На заледена улица в София се качих на 1-ва скорост с 1500об./мин. Колата сама си разпределяше мощността.
17.01.2010 Малко up to date данни. Средния разход седи около 8,което е добре,при положение,че карам 70% градско. Салона и след две години си е също толкова чистичък и здрав,както като нов. Казвам го,защото все се опитват да ми докажат как на корейските коли след 2 години салонът им бил &#@#!*!@#. Динамиката се подобрява-двигтеля се е доразработил вече. 0-100 ги прави за около 9 секунди,от спряло положение,без жалене на съединителя, изключен тракшън контрол,за да може да върти гумите. Като е с включен тракшън контрол,колкото и да натискаш газта прави 0-100 за 12сек. Лака си е добре,отдолу купето няма наранявания,въпреки забежките ми извън пътя. 4х4-то се справя добре,дори и на 25-30см кал и леки наклони. Доволен съм. Вече излезе и новото Санта Фе. за него мога да кажа,че има добра визия,двигателите са повече 2.0 дизел 150к.с. ,2.2 дизел 190к.с. ,2.4 R4 бензин с директно впръскване със 170к.с., 3.5 V6 (само за америка) 250к.с. Нов 6-степенен автоматик,ново 4х4(подобрено),тегло за теглене подобрено до 2.5тона,5 звезди на краш тестовете,въздушните възглавници се отварят и при преобръщане,ново табло в стил ix55(Veracruz)/i40 и най-важното цената е с около 15% надолу.