IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf

5.1
Закупена: 1998 г., Пробег: 10000 км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
5
Оборудване
5
Пространство
5
Цена/Качество
5
Качество на материалите
5
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
6

Какво не ти харесва

  • Старички са
VW Golf От: hooligansk 11.02.2010 13989 прочитания 60 коментара
Начин на ползване:
Ежедневно до работа и обратно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Да не ме занимава с глупости
Начин на каране:
Зависи от пътните условия - всякак
Допълнителни бележки
Golf IV 1,9 TDI AHF 110кс. За сега ми харесва, просто не показва конкретна слабост, всичко което съм карал до сега има все една черта която ме е изнервяла, при голфа всичко е ок - доволно вози, доволно върви, доволно спира, доволно е изолиран, просто не ме занимава с глупости и след глупавите резачки(хонда сивик за последно) съм адски благодарен :) Като технически наблюдения - турбината при тестове с ваг ком не дава знаци за задържане, съединителя е изряден, задните тампони на моста са тотално изпечени :Р Какво още... Лошото е че вече са доста карани, има бройки от 2002-2004 които са още ок, ама за такива пари няма смисъл да е втора ръка колата поне според мен. За колата няма да кажа препоръчвам ли я или не, всеки си знае какво му трябва, спрямо нова кола, ясно че новата е по-добре, освен ако не е съвсем малък клас, спрямо Астра Г и Фокус от тея години мога да го препоръчам само заради ТДИ моторизацията, която е водещ турбо дизел както и да се сравнява :) ПП: данните които се задават автоматично не са верни, хвърлете едно око ако ви е интересно на руския каталог, там горе долу са ги нацелили спрямо това което наблюдавам в реални условия :) Снимки няма да качвам, всички сте виждали черен Голф 4 :))))
Снимки
VW Golf
0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Д.Митрев ( преди 14 години )
    извинявайте колеги(знам че тук не е точно мястото)-аз имам такъв голф-само че бензин 2.0-и имам много особен проблем:когато цдто ми свири със сила на звука между 15-30(аз така го слушам) и съм на 1ва и 4та предавка не мога да затворя двете задни стъкла-тръгват да се вдигат нагоре-спират по средата и това е-усилвам плеъра над 30 или намалявам под 15 (или сменям скоростта) и като натисна пак бутона стъклата се вдигат.Първо си мислех че си въобразявам,но го изследвах десетки пъти-какво може да е?
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    човка е сгрешил-наистина дава снимка на интериора на голф3 а не 4-ето го за 4http://img138.imageshack.us/img138/3397/interior3copysc5.jpgно лично на мен също ми се струва евтин и грозноват
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    колата хубава ли е или е немска? :)иначе браво за тест драйва-доста е обективен
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    говорите за различни модели на сценик. вторият, този от 2003 вече вози доста по-твърдо, но за сметка на това не клати като гондола :-))
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Иво ( преди 14 години )
    напълно съм съгласен с теб, че оценката е реална. затова тест драйва е готин и интересен. човека говори за колата без излишни емоции: практично. всъщност според мен това е един от проблемите на този модел, че е лишен от емоции
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Bo ( преди 14 години )
    Да, един що годе реален отзив за автомобил. Не си нацъкал 10 като за Rolls Royse :) За изолацията не съм съгласен. Возил съм се в 1.9 TDi и турбината вие адски много в интериора. Возията е наистина твърда и неособено комфортна за нашите прекрасни пътища :)Материалите на интериора са що годе ок, не ми харесва само постната тапицерия на седалките (btw прекалено твърди), която блъска на евтина китайска синтетика. Opel Vectra B и Ford Mondeo имат къде къде по добри тапицерии, плюш при това.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    hooligansk ( преди 14 години )
    Голф3/венто
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    hooligansk ( преди 14 години )
    Jag ти сериозно ли приятелю? Това е интериора на голф/венто :))))
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    hooligansk ( преди 14 години )
    Сценика вози по зле от точно тази модификация на Г4, за другите незнам, нафтовия голф е собствено тегло 1300кг, доста тежко, близко до сценика и съответно има различно окачване. Регулируемото окачване на Г4 на 100% се слага допълнително и познай какво - спортно е, както и да го въртиш вози твърдо :) Голф 3 има точно окачване на каруцам но 4ката е сериозен скок в това отношение :)
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Jag ( преди 14 години )
    може да клати като гондола,но съм убеден че не вози твърдо като голфа,който все пак не люшка,но може да ти повреди гръбнака при нашите дупкиа вече има толкова много модели,които возят хем меко хем без да клатят при завойППна голф 4 това му е итериора-както го описваш ще излезе че е красота,но ето го в действителностhttp://***.rossvw.com/harlequin/pics/Interior.jpgкопирайте линка и се наслаждавайте