IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf

5.1
Закупена: 1998 г., Пробег: 10000 км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
5
Оборудване
5
Пространство
5
Цена/Качество
5
Качество на материалите
5
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
6

Какво не ти харесва

  • Старички са
VW Golf От: hooligansk 11.02.2010 13989 прочитания 60 коментара
Начин на ползване:
Ежедневно до работа и обратно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Да не ме занимава с глупости
Начин на каране:
Зависи от пътните условия - всякак
Допълнителни бележки
Golf IV 1,9 TDI AHF 110кс. За сега ми харесва, просто не показва конкретна слабост, всичко което съм карал до сега има все една черта която ме е изнервяла, при голфа всичко е ок - доволно вози, доволно върви, доволно спира, доволно е изолиран, просто не ме занимава с глупости и след глупавите резачки(хонда сивик за последно) съм адски благодарен :) Като технически наблюдения - турбината при тестове с ваг ком не дава знаци за задържане, съединителя е изряден, задните тампони на моста са тотално изпечени :Р Какво още... Лошото е че вече са доста карани, има бройки от 2002-2004 които са още ок, ама за такива пари няма смисъл да е втора ръка колата поне според мен. За колата няма да кажа препоръчвам ли я или не, всеки си знае какво му трябва, спрямо нова кола, ясно че новата е по-добре, освен ако не е съвсем малък клас, спрямо Астра Г и Фокус от тея години мога да го препоръчам само заради ТДИ моторизацията, която е водещ турбо дизел както и да се сравнява :) ПП: данните които се задават автоматично не са верни, хвърлете едно око ако ви е интересно на руския каталог, там горе долу са ги нацелили спрямо това което наблюдавам в реални условия :) Снимки няма да качвам, всички сте виждали черен Голф 4 :))))
Снимки
VW Golf
0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    kamboja ( преди 14 години )
    a we ei ne6tastnik vsi4ki te razbrahme 4e karash takuv *** za ednokratna upotreba .Mnogo qsno 4e 6t e sa nai prodavani kato sa nai evtini na pazara .karai si PUTKENSKATA NESHTASTNA BARAKA i si trai tam!!!!kolkoto do golfa sum 4uval 4e bil po pritenciozen ot 2-3 (pove4e se 4upel no tova e normalno za po novite koli ve4e . A za dizela nqma mqsto za komentirane
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Bo ( преди 14 години )
    Абе, анонимният!!!Ти чуваш ли се какво говориш?Точно C1,107 и Aygo са чайници!Тея смотани тризнаци са жалко подобие на автомобил бе!!!Дори и оборотомер нямат базово, а ако си поръчаш такава опция, стои като забучен на таблото!И Москвич Алеко е по-добре осмислен от тия *** бе, умнико!Да не отчитаме и адки евтината пластмаса и разглобяващото се на ръка табло... И за тоя *** ти искат 20к!Не благодаря, дайте ми по-добре един Golf 2.
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Обаче някои хора се изнервят като гледат как продажбите на С2, С3, С4 и дори седана С5 спадат. Продажбите на модели на Пежо и Тойота също спадат драстично от 2005 насам. А спадат защото който отиде да си купува Ситроен, Пежо или Тойота щом види съответно С1, 107 и Aygo се влюбва от пръв поглед и повече не поглежда друга кола.Не случайно тризнаците са най-продаваните автомобили в Европа и Азия от 2005 насам. те са без конкуренция.
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    D2 ( преди 14 години )
    Много добър избор.1.9 TDI e в пъти по-надежден от следващия 2.0 TDI,но не го изцеждай до край.Системата за впръскване е силно натоварена механика в главата.
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Д.Митрев ( преди 14 години )
    много ти благодаря-ще ходя сега да разглабям тъкмо имам време-ако стане ще пиша ;)-радиото ми е куча марка-нео-ако не стане с почистване-ще го сменям
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Bo ( преди 14 години )
    До Д.Митрев: Първото нещо, което може да направиш, е да свалиш управляващите копчета и да ги почистиш. Може да са патинясали. Почистване с контактен спрей може и да помогне.
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Bo ( преди 14 години )
    До Д.Митрев:Много странен проблем имаш. Провери си куплунзите и ел. магистралите. Да няма някъде прекъснато? По принцип стъклата се управляват от електронен блок следящ честотните колебания, създавани от четковият механизъм на моторчетата, в ел. системата. Т.е. когато стигнат стъклата до горе, блока засича, че роторът на моторчетата вече е застопорен и спират захранването. Ако уредбата ти е някое менте и не е вързана както трябва, е възможно да прави някакви смущения в системата.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    г-н Д.Митрев може проблема да е в главата ви
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    dt ( преди 14 години )
    Браво! Най-после 1 разумен тест драйв. Така се прави. Писна ми всички потребителски тест-драйвове да са с оценки на макс за всички страни на колата.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Д.Митрев ( преди 14 години )
    на някой слувало ли му се е да има подобен проблем-ако ще и друг модел да е колата-не е болка за умиране,но е гадно да не можеш да си затвориш стъклата по всяко време по което искашППзабравих да кажа че отварянето винаги си работи