IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Chevrolet Corvette

8.3
Закупена: 2009 г., Пробег: 3200 км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
10
Оборудване
8
Пространство
6
Цена/Качество
9
Качество на материалите
8
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Трудно минава през
  • При скорост от над 260км/ч става доста шумен.
  • Липса на сериен парктроник.
  • Липса на Bluetooth".
  • Много трудно се задържат емоциите.
Chevrolet Corvette От: Mumko 11.02.2010 5470 прочитания 31 коментара
Начин на ползване:
Двуместен автомобил.
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Надежност, дезайн и удоволствие от управлението на автомобила
Начин на каране:
Градско, извънградско и писта
Допълнителни бележки
Познавайки марката, видях как със всеки нов модел Корвет става все по-Европейски. С последната си версия С6 доказа че Порше, Ферари и Ламборгини не са по-достойни за окачествяването спортен автомобил. Първоначалното впечатление на всеки който се качва за пръв път в автомобила са огромната мощност и комфорта. Страха от подаването на газ изчезва само след няколко минути, управлението на автомобила когато всички системи за сигурност са включени е толкова лесно че за момент забравяме че под капака има 436 коня и дори и неопитен шофьор заменя първоначалният страх с удоволствие. Удобните седалки и лесното управление на автомобила подтикват към малко по-екстремно каране но моят съвет е да не се избързва преди да се минат няколко специализирани курса. Да не забравяме че Корвет е един истински спортен автомобил и само с едно натискане на бутона намиращ се до лоста за смяна на предавките от мъркащо коте се превръща в трудно управляем звяр. Когато няма кой да контролира 436 коня при подаване на газ се усеща че дори и при леко прекаляване от гумите започва да излиза доста бял дим. Взимането на завойте вече не е детска игра и изведнъж се сещаме че всъщност Корвет не е автомобил само за разходка. Аз лично винаги когато имам удоволствието да управлявам Корвет изключвам стерео уредбата която въпреки че е BOSE а всички знаят какво означава това предпочитам да слушам звука от осем цилиндровият двигател с обем 6200сс. Няма нищо на света което може да замени звука при ускорението. Преди години американските автомобили имаха славата на "лапачи на бензин" но вече нещата не стоят така. При нормално градско каране, е разбира се че няма как при тази мощ да не се изпусне човек и на няколко светофара да привлече погледите на всички разхода на бензин е между 16-19 литра на сто. При извънградско каране със скорост между 120 и 150 км/ч разхода е малко под 10 литра на сто, което си доста добре за 436 коня. При засичането на разхода за няколко дни каране в града, извън града и на писта на мен ми даде среден разход от 15 литра на 100!!!
Снимки
Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Mumko ( преди 14 години )
    Вече над 10 години Корвет е с Рън-флат гуми. Преди бяха Гудиър а сега са Мишлен. Разбира се че рън-флат технологията е предимство. Борда е по-твърд и няма "люлеене" на гумата в завой. Размера отпред е 18 и отзад 19 но това не е причина да няма резервна гума. Както казах гърмял съм гума с висока скорост и ако спукаш гума на пътя просто си се прибираш у дома без да се цапаш.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 14 години )
    Резерван гума няма защото няма къде да я сложиш , а и е спорт пакет с два различни размера отпред и отзад на 19" заводско.Чесно казано не съм чувал да е с "рън флат "технология , но ако е така ,това не е предимство за пътното поведение.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Mumko ( преди 14 години )
    Благодаря за мненията, разбира се има и негативни и позитивни.Колата в България е доста над американската цена поради много независещи от мен или вас фактори. Цената в Америка на базовия модел е 44000 долара, с акциз, мито и ДДС да дойде до България максимум към 100000лева.За минусите на автомобила... Резервна гума няма защото гумите могат да се карат и без въздух, аз лично съм пукал задна гума с около 170км/ч и освен гърмежа не усетих нищо друго. Волана с 4 лъча е на стария модел.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Mumko ( преди 14 години )
    Какво искаш да кажеш с това Мутра?
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    браво за интересния тест драйв
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    kiro666 ( преди 14 години )
    да но нисан скайлайн гт-р е само 120 000 лв ако чакаш 9месеца-ако искаш веднага 200000лв имат налични в Капитолияиначе от американските курвета е върха-10x ,но по ми харесва кадилак цтс-в все пак е по голям-не си падам по малки коли
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    smoky ( преди 14 години )
    ot amerikanskite korvet e varha,li4no vidiah na izlojenie nai mo6nata mu versia .uskorenie 3,8 sek.alo za kakvo govorim i samo za 200 000 lv.ako imah parite vednaga bih se metnal vatre.istinska sportna ma6ina.
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    kiro666 ( преди 14 години )
    във всяка по-скъпа кола усещането е уникално-независимо дали луксозна или спортна-но според мен nissan skyline gt-r е най-доброто изключително ускорение (3.6 сек 0-100) без да има голяма мощност-а разхода му на гориво е най-малкия в класа(не че някой го интересува при спортните автомобили-но представете си ако трябва да го напъниш с 800 литра бензин за да минеш 100км :))),изключително стабилен 4*4-супер е ...:) :) :)
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    IMC ( преди 14 години )
    На мен лично в тази кола не ми харесва волана, аз съм пробвал един, който е с волана с четири лъча а не с три и просто е все едно съм седнал да карам някой Сеат, иначе колата като цяло е невероятна. Браво за чудесния тест драйв.
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Мишо ( преди 14 години )
    Мутра!