IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet Corvette

8.3
Закупена: 2009 г., Пробег: 3200 км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
10
Оборудване
8
Пространство
6
Цена/Качество
9
Качество на материалите
8
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Трудно минава през
  • При скорост от над 260км/ч става доста шумен.
  • Липса на сериен парктроник.
  • Липса на Bluetooth".
  • Много трудно се задържат емоциите.
Chevrolet Corvette От: Mumko 11.02.2010 5470 прочитания 31 коментара
Начин на ползване:
Двуместен автомобил.
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Надежност, дезайн и удоволствие от управлението на автомобила
Начин на каране:
Градско, извънградско и писта
Допълнителни бележки
Познавайки марката, видях как със всеки нов модел Корвет става все по-Европейски. С последната си версия С6 доказа че Порше, Ферари и Ламборгини не са по-достойни за окачествяването спортен автомобил. Първоначалното впечатление на всеки който се качва за пръв път в автомобила са огромната мощност и комфорта. Страха от подаването на газ изчезва само след няколко минути, управлението на автомобила когато всички системи за сигурност са включени е толкова лесно че за момент забравяме че под капака има 436 коня и дори и неопитен шофьор заменя първоначалният страх с удоволствие. Удобните седалки и лесното управление на автомобила подтикват към малко по-екстремно каране но моят съвет е да не се избързва преди да се минат няколко специализирани курса. Да не забравяме че Корвет е един истински спортен автомобил и само с едно натискане на бутона намиращ се до лоста за смяна на предавките от мъркащо коте се превръща в трудно управляем звяр. Когато няма кой да контролира 436 коня при подаване на газ се усеща че дори и при леко прекаляване от гумите започва да излиза доста бял дим. Взимането на завойте вече не е детска игра и изведнъж се сещаме че всъщност Корвет не е автомобил само за разходка. Аз лично винаги когато имам удоволствието да управлявам Корвет изключвам стерео уредбата която въпреки че е BOSE а всички знаят какво означава това предпочитам да слушам звука от осем цилиндровият двигател с обем 6200сс. Няма нищо на света което може да замени звука при ускорението. Преди години американските автомобили имаха славата на "лапачи на бензин" но вече нещата не стоят така. При нормално градско каране, е разбира се че няма как при тази мощ да не се изпусне човек и на няколко светофара да привлече погледите на всички разхода на бензин е между 16-19 литра на сто. При извънградско каране със скорост между 120 и 150 км/ч разхода е малко под 10 литра на сто, което си доста добре за 436 коня. При засичането на разхода за няколко дни каране в града, извън града и на писта на мен ми даде среден разход от 15 литра на 100!!!
Снимки
Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    obezobraziha me !
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Смешни са ми хората с Форд, Опел, Голф, Ауди, BMW, Мерцедес и със Ситроен С2, С3, С4 и други *** като С5. Абе вие луди ли сте? как може да купувате такива чайници? Ситроен С1 е много по-добра кола от тях - а КОРВЕТ Е *** ОТВСЯКЪДЕ.
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 16 години )
    Няма значение кой му е града, защото не става въпрос за тежък градски трафик и състезания м/у кръстовищата. Говоря за нормален градски трафик и шофиране в максимално ниски обороти, без резки ускорения и чести стоп/старт упражнения. Под 20 не пада разхода, ако ще да му се молиш!
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 16 години )
    Мисля си, че снимките са си негови, а не са от нета. Относно разхода на гориво, глупаво е да казваш, че е невъзможен само защото някоя друга кола с някакви характеристики горяла повече. Още повече, че нито знаеш кой му е града, нито как кара.
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 16 години )
    Също си пропуснал да споделиш, че някои външни панели са от пластмаса, като капака на багажника най-много се набива на очи. А какво ще кажеш по въпроса за работния обем на двигателя, при условие, че от 6.2 литра изкарва само 436 коня. Споменатите от теб Ферари, Порше и Ламбо имат най-малко 4.3 (F430), 3.6 (911 Turbo) работен обем и 5.2 (Gallardo) и вадят съответно 490, 480, 520 коня. Факт е, че всички са с по-малки мотори и вадят повече мощност, затова няма база за сравнение точно с Corvette C6
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 16 години )
    Corvette и завои?! Това са две несъвместими неща! Съседът ми кара С6 вече втора година, дава ми го често и мога да кажа, че половината от написаното не е вярно. Колата недозавива на влизане и презавива на излизане от завоите, ABS-а се включва прекалено рано, седалките са твърди, окачването няма никакъв финес, а интериора е като от разтопени бъркалки за кафе. Разхода в града не пада под 20 колкото и внимателно да караш. Просто не е уместно да сравняваш това с европейските спортисти!
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    qm4eresha ( преди 16 години )
    ami da kato cqlo si obektiven ,drug e vuprosa dali si podkarval takava kola ili si kopiral napisanoto ot nqkoe spisanie(i ako beshe karal za6to ne sloji nqkoq tvoq snimka a ne iztegleni ot neta) i drugoto koeto e .tazi kola ne e vuzmojno da gori samo 19 na sto gradsko i 6te ti kaja za6to.Porshe boxter 2006 2.7 250 k.s.po leko e ot korveta koeto sum karal ne moje da padne razhoda pod 20 na 100 gradsko (koeto e 30 lv 70 km nqkade).Moje da trugvash na 2-ra i da karash sus 40 na 4-ta togava moje :)
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 16 години )
    Да прав си , но на мондеото са 4 еднакви гуми. а ако спукаш задна която е с размер 19 " ...? и спецификта нпредно и задно окачване спитрачни апарати и такива глупости ... Тази дискусия е за друга тема. Не е конкретно свързана с Курвет. положението при БМВ Х5 например е същото.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 16 години )
    Za da "...замени успешно 18" предна и 19" задна гума..." rezervnata ne e nujno da bude takyv razmer. Ima malomerni rezervni. Na Mondeo-to ni gumite sa 235/40 R18, a rezervnata e malomerna 16-ka... kakto i da e, run flat e po-dobre za sportna kola - pestish teglo ot mykneneto na rezervna guma nai-malko...I sorry za latinicata.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 16 години )
    Признавам си ,не проверих точния размер. Но така погледната какъв размер трябва да е една евентуална резервна гума. Трябва да отговаря на няколко изисквания , да се побере някъде , и да замени успешно 18" предна и 19" задна гума. Вярно 4е на профил 35 , няма особенно значение еластичноста на борда, но по -голямата част от собсвениците на БМВ заменят заводските гуми със самоподържаща система с нормални заради комфорта на возене и пътното поведение.