Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Citroen BX

6.9
Закупена: 1989 г., Пробег: 60000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
7
Оборудване
4
Пространство
9
Цена/Качество
6
Качество на материалите
7
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • проблеми с окачването
  • лоша видимост
  • висок разход на гориво
  • нестабилна в завой
  • екстревагантен екстериор
Citroen BX От: vehsim 11.02.2010 2270 прочитания 0 коментара
Начин на ползване:
ежедневна употреба
На кое качество на автомобила най-много държиш:
ситроен! - комфорт и разкошна возия
Начин на каране:
умерно
Допълнителни бележки
Ситроен вх 14те газ/бензин карбуратор мотор серия TU3A 65 к.с. Много хубава возия, не усеща дупки и неравности.тази возия се отразява на окачването бързо след 20 до 30 хил. км. направо се разкапа: разбита предница и задница. окачването на колата не е сложно. проблеми с кормилни накрайници и втулки на носачи, отзад колелетата се отвориха, като на претоварен камион, първи белези за това: скърцане когато автомобила се снижава след като е угасен. отзад подменихме всичко пълен комплект оси, лагери, втулки и тн. но не е същото, според мен защото леглата са разбити, а те са част от самото купе явно не е предвидено да се ремонтира.Предницата след ремонта също не беше същата. Колата е внос от Холандия когато дойде беше в много добро състояние с газова уредба монтирана там още на шестия месец от регистрацията на колата. мотора се справяше добре с голямото но се оказа леко купе само 900кг. има много пластмаса и добре подбрани навярно къси предавки. въпрки големия километраж на колата, окачването беше оригинално и в добро състовние, мотора динамичен и не харчеше масло, интериора запазен с оригиналните си тапицерии направо разкош по добре от ново алеко. Прословутото хидравлично окачване не създава грижи , обслужването му не е трудно подмяна на масло на 20хил.км и помпане на сфери на 50хил.км. помпата не е създавала никакви грижи ,магистралите за високо налягане също.Два пъти късане на възврани маркучи те са гумени и просто стареят.Проблеми с мотор и скоростна кутия никакви, освен подменените нещя по окачването сменени още са термостат, ремонт на генератор и стартер( само смяна на втулки и четки). Автомобила е удобен за ежедневна употреба, просторен с голям багажник, не уморява на дълъг път. При шофиране на дълго 90-120км/h харчи 8,5л. на 100км. газ. Ако автомобила беше по нов или по малко каран би било по добре. при налияието на хубави пътища нямаше да има проблеми с окачването, ама тогава ще кажете защо ви е ситроен. този екземпляр е експлоатиран в България в периода 2000-2005г. версия хечбек почти никакви екстри дори без серво и централно заключване, ако попаднете на някой запазен екземпляр от последните серии с климатик и air bag удоволствието ще бъде още по голямо, но за да усетите удоволствието от возията, задългително условие е да е нов внос от уредена държава