Начин на ползване:
градско и предимно извънградско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
неповторим стил и добра динамика
Начин на каране:
неикономично
Допълнителни бележки
Карам го от скоро, 4000км. Имах проблем с релето, което пуска перката за охлаждането, подмяната беше бърза и на приемлива цена. Други грижи не е създавала. Предните шарнири не могат да се подменят без да се смени целият носач, което оскъпява обслужването. Салонът е много изискан и удобен, единствено при дълги пътувания позицията на десния крак не е удобна за високите шофъори. Изключително удобни седалки с много настройки и с подлакътници. Много маневрена за размерите си и много директен волан (след 1995 година, когато колата претърпява фейслифт). Стабилно и комфортно стандартно окачване. Прекрасен звук на двигателя, серийно спортна генерация, тиха до 3500 оборота. Всичко по колата работи безотказно, за моя изненада. Може би е на реални 195 000км :) Прекрасни фарове, благодарение на електрическото си регулиране и стандартните лупи. Видимостта назад е лоша, но някак си не ми пука за това. Това е една много специална кола на страхотни цени на старо. Това я прави отлична сделка, ако не я купувате за да я продадете.
Ако решите да си купувате такава кола, задължително я закарайте на специалист да я прегледа и търсете кола без модификации. Колата не се нуждае от тунинг, а неграмотният тунинг често води до много проблеми. Запознайте се с типичните за модела слабости на clubalfaromeo.com/forum. Не бих я препоръчал на хора, които искат да я използват всекидневно в града заради разхода и размерите и. Това е кола за хора с бензин в кръвта.