IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lancia Zeta

8.6
Закупена: 1995 г., Пробег: 6000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
10
Оборудване
10
Пространство
10
Цена/Качество
8
Качество на материалите
8
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • харчи доста
  • велурения салон се поизтръква
  • мудно тръгва
  • твърде мек педал на газта
  • ужасна за маневриране
Lancia Zeta От: bakalov_g 11.02.2010 6210 прочитания 0 коментара
Начин на ползване:
за дълги разстояния, превоз на стока
На кое качество на автомобила най-много държиш:
практичност за всякаква употреба (без градско)
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Имам ванчето от 3 месеца, 6 000 км. съм изминал без да си и мисля за пипане на нещо. Ползвам колата за превоз на хора и стока за магазинчето си, като често минавам 200-300 км на ден. Седалката е по-скоро кресло - има подлакътник, висока и мека е, с лумбална опора. Видимостта е отлична, с лека забележка за видимостта на ляво, поради 2-те колони. Всичко по таблото е под ръка. Климатроника охлажда доста бързо като за този голям обем на купето. Озвучаването е серийно, Филипс, много добро. Седалките (6+1) се махат с дърпането на 2 лостчета и се пренареждат по всякакъв начин, предните се обръщат назад, а щофьорската е с реглаж по височина, вратите отзад са 2 плъзгащи. Имам 6 ел. стъкла, ел. шибедах и ел. огледала, чупещ волан, АБС, серво. Общо взето всички необходими екстри. Возията е отлична - много дълга и щирока база и тегло от 2 тона с газовата уредба. Просто вози като параход! Много добро ускорение, само малко мудна на 1-ва ако не натиснеш повечко газта. Поддържа уверено скорост от 140 и не се усеща. Не ме уморява на дълъг път. Има джобчета навсякъде по вратите и разни дребни глезотийки като например 8 лампи за осветяване на купето, 2 жабки, чекмеджета в предните седалки. Направо се кефя като я подкарам на дълъг път. За градско обаче не е никак удобна - дългата и широка база е ужасна за маневриране, да не говорим за успоредното паркиране - ако има как го избягвам. Ако имам възможност в бъдеще ще си взема и една двувратка, да не се мъча с градското, че доста често я ползвам сам и не ми е необходима толкова голяма кола в такива моменти. Газовата уредба ми е на мястото на резервната гума, обаче ми дойде скъпичко -1300 лева. Е, като е пълен инжекцион нямам избор. А и не искам да правя компромиси с емулатори. Карал съм над 25 коли, говоря за каране, не за едно кръгче. Спокойно мога да заявя, че тази е най-удобната.
0 от 500