IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel Insignia

8.1
Закупена: 2013 г., Пробег: 12000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
8
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
10
Качество на материалите
8
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • мудна скоростна кутия
  • разход на градско
Opel Insignia От: Nabludatel 26.05.2014 14350 прочитания 24 коментара
Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
надежност, спортно поведение
Начин на каране:
спортно
Допълнителни бележки
ЕДИН "ПРЕДИЗВИКАН" ТЕСТ 1. Част: Смятах да напиша този тест-драйв едва след такъв на другата ми кола Infiniti Q50 hybrid, но някои обстоятелства предизвикаха промяната. Всъщност от един малък спор с колегата autoenthusiast дали Инсиния ОРС и Нисан GT-R са колите с най-добро съотношение цена/качества в своите класове... ;-) И да потвърдя - НЕ сме едно и също лице! Сега за колата: закупена е фабрично нова,ползвам я по-малко година, досега съм "навъртял" около 12х.км., непосредствено след предишната S4/B8, за която бях писъл тук преди около 3години. Малко техника - това е моделът "Unlimited" , т.е. без ограничение на скоростта. Задвижването е 4х4 с оригинален активен диференциал на Haldex, активно окачване с "HiPerStrut" на предната ос, сините Brembo -спирачки, много добри Recaro седалки, генерацията е разработка от Remus и т.н. Колата е поръчана с 20" ковани ал. джанти , с летни гуми Pirelli Zero, 255/35/ZR20, 99Y! Оборудвана е с Irmsсher пакет - екстериорно и частично в интериора. Някои неща са донастроени допълнително. Моторът е едно малко "богатство"! Спортен, с обем 2.8л.,V6, произход от Кадилак-Холден, с кован основен вал, мн. добре технически (пре)оразмерен, като без проблем може да се настрои на три степени: базово е с 325к.с./435НМ, stage1 - 355к.с./470НМ,stage 2 - 381k.c./510HM и stage 3 - 410k.c./550HM.Още повече, че шаси/окачване и спирачки могат безпроблемно да поемат и повече мощност! Автоматичната 6-степенна японска скоростна кутия на Aissin обаче разваля в известна степен общата картинка. 1,2 и 3-та предавки задържат динамиката на колата за бърз старт от място. Дори и след преработките ОРС така и не успява да слезе под 5.5сек/100. В такива случаи не ти остава нищо, освен да мечтаеш за прекрасната кутия на ZF с 8 предавки ... Дай Боже в следващото поколение да сложат нещо подобно! Иначе ОРС е по-скоро добра GT кола, неудържима на магистрала, а благодарение на активното окачване с "HiPerStrut" на предната ос е добра и на завои. Предполагам, че спокойно може да достигне реални 280км/ч, след като (където може) на километраж съм стигал без проблем 270км/ч а колата показва потенциал за още и още! Налични са 3 предварително зададени програми - стандарт, спорт и ОРС. Общо взето влияят на окачването, работата на мотора и очасти на скоростната кутия. За тези данни и възможности колата е доста изгодна покупка. При положение, че се поръчва за БГ от някой от оторизираните вносители цялостно оборудвана излиза под 75х.лв с ДДС! Още повече, че в Германия тази кола нова варира 58-62хил.евро (112-120х.лв)!! Това е само една от причините за моето твърдение относно отличното съотношение цена/качества...;-)
Снимки
Opel Insignia Opel Insignia Opel Insignia Opel Insignia Opel Insignia Opel Insignia Opel Insignia Opel Insignia Opel Insignia Opel Insignia
0 от 500
  • #23
    12 rate up comment 0 rate down comment
    фсасаф ( преди 9 години )
    Голяма красавица, голямо нещо.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Bro ( преди 9 години )
    Не видях дали си правил ревю на С4-ката тук, но може да направиш такова, като включиш и впечатленията ти и за другите две. Преподлагам, че от Аутомедия няма да възразят. Другия вариант е да напишеш статия, която след редакция да бъде публикувана в този сайт, примерно.
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Nabludatel ( преди 9 години )
    Cobb препоръчвам ти Инсинията, щото има няколко тунинг ферми за нея. Както вече писах мотора е малко бижу - лесно можеш да стигнеш и над 400к.с., издържа ги без проблем и то много километри.Относно ускорението проблема е от остарялата скоростна кутия на Aisin, но тук няма какво да се направи, освен да се чака новата модификация.Bro - имах предвид къде, в кой раздел на автомедията да направя сравнението, както сам виждаш някои модели дори не са предвидени за тест?
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    135i_Cobb_Stage1 ( преди 9 години )
    Поздравления за теста и от мен. Аз от края на миналата година се замислям над 2014 Инсигниа OPC/ Buick Regal GS за Америка. С ремап и етанол е над 360 коня но се опасявам че ще ми куца откъм ускорение. Също съм хвърлил око и на Сааб 9-5 със 2.8т двигателя но за него почти няма оптции за повишаване на мощноста.
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Bro ( преди 9 години )
    Здравей Наблюдател,много интересно си написал тестовете. По отношение на теста Ку50/ОПЦ/С4, можеш да ги оцениш по категории - лукс/динамика/практично и т.н. На мен ще ми е интересно да науча коя кола какъв характер има и съответно за какъв тип шофиори смяташ, че би била точно попадение + твоето мнение за баланса цена спрямо това което предлага колата.
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Nabludatel ( преди 9 години )
    Всъщност въпросния 9-3 ползва по-стара и дефорсирана версия на 2.8 мотора с 280к.с.При ОРС има доста модификации по ДВГ и е 325к.с.базово, а задния диференциал е активен Haldex от ново поколения - произведен в Германия. Няма оплакване от него. По-скоро, относно началната динамика, проблемна си остава скоростната кутия.Някой да даде идея къде и как да направя обещаното сравнение S4-OPC-Q50?
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Този модел, заедно с модела на СААБ 9-3 x-турбо със същия двигател, имат проблем с диференциала - задния го къса изключително често - почти на всеки 30 000 км. Страшна работа е явно при повече настъпване диференциала не издържа и се чупи, иначе върви като звяр.
  • #16
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Един там ( преди 9 години )
    Не съм фен на Орел, но ОПеЦе-то определено е МНОГО добра машина ...От мен, поздрави за теста...
  • #15
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 9 години )
    Брат, не допускай да ти мине живота без да си стопанисал Evo X :)) Надявам се поне си тествал такова...Ево в балкана е по-надървящо от секс с близначки! :))Поздрави!
  • #14
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Nabludatel ( преди 9 години )
    Инсиниа ОРС е около 1810кг, но това не е проблем за динамиката или пътното поведение. По скоро неадекватната скоростна кутия създава повече пречки от теглото, поне на началната динамика. Иначе благодарение на габаритите си и теглото ОРС се усеща солидна, с добра возия на пътя. Мощността на мотора, особено с някоя от 3-те модификации е предостатъчна!