Начин на ползване:
предимно в града
На кое качество на автомобила най-много държиш:
надеждност
Начин на каране:
нормален
Допълнителни бележки
Соларис (Акцент) стои между i20 и i30 и се предлага в Русия (от където го купих), Азия и САЩ. От менюто избрах Accent LC, защото няма опция Solaris или Accent 2013-сега. Преди него имах i20. Нямам снимки, но моят е син хечбек като този от първата снимка. Освен хечбек се предлага и като седан. Грабна ме първо на външен вид, защото изглежда по-хармонично от i30 и от по-малкия им брат i20. А е и доста по-достъпен като цена от i30. Като оставим дизайна настрана, впечатлен съм от повратливостта и качеството. Багажникът събира повече от този на i20 и тапицериите и салона са с по-високо качество, въпреки, че се води бюджетен модел. На пътя се държи стабилно и дори в завоите по извънградските пътища сцеплението е отлично. Возията е доста по-добра от тази на i20, като шумът от пътя не се усеща толкова. Добре се държи и през зимата по руските поледици, не случайно е един от най-продаваните модели в Русия. Иначе салонът е подобен на този на i30, не изглежда да е с по-ниско качество. Не ми харесва единствено това, че не се предлага с дизелов двигател, защото моят е автоматик и харчи доста бензин (около 10 л на 100 градско). Друг минус е, че е доста нисък отпред, обаче повечето нови автомобили са така. Отличен градски автомобил, но у нас не се предлага, а би трябвало, защото определено повече би допаднал на българина от i20, Дачия, Шкода Фабия, Пежо 301 и т.н. по-евтини автомобили от ниския клас. Бих казал, че е много кола за малко пари.