Начин на ползване:
няколко дни в седмицата
На кое качество на автомобила най-много държиш:
сигурност, издръжливост, пъргавина
Начин на каране:
градско, извънградско
Допълнителни бележки
Автомобилът е Lancer Ralliart Edition произведен само и еднствена за Северна Америка. Автомобилът има страхотна визия наподобяваща Lancer Evo 8/9. Със смяната на стоковия спойлер с такъв на Evo и слагане на две бленди на фаровете. Двигателят на Lancer-a е 2.4 с мощност около 169 конски сили. Екземплярът, на който попаднах е с чип и леки подобрения и е вдигнат на около 199. Разликата от стоковото му ускорение не е много голяма изразява се в около 5-6 стотни от секундата. До колкото съм попадал на информация в американски форуми автомобила е наричан "Lil Evo" и "The Evo's little sister". Единствените му недостатъци относно оборудването е липсата на климатроник, 6-та скорост и 4x4. Изпълнението е Limited Edition Ralliart, то се отличава коренно от стандартното. То включва 4 вентилирани дискови спирачки, по-твърдо спортно окачване, рекаро салон и седалки, спортна ръчна скоростна кутия, MIVEC - двигател (аналогия на Vtec & VVT-i). За сега нямам никакви оплаквания, много добра изработка поне на тази версия, за останалите стнадартни лансъри не съм запознат много добре. Само един съвет - Автомобилът не е за всеки, защото има средно голям разход на гориво в градски условия при положение, че не бъде карано икономично. Ако искате автомобил возещ меко, по-добре не го взимайте. С това твърдо окачване се усеща всяка една неравност и камъче. За сметка на това Lancer Ralliart е страхотен спортен автомобил с предно предаване, което не би създало проблеми в зимни условия.