IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Rover 200-serie

7
Закупена: 2008 г., Пробег: 34000 км.
Приложимост в ежедневието
4
Надеждност
8
Оборудване
6
Пространство
3
Цена/Качество
10
Качество на материалите
8
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • имиджа на марката
  • интериора не е сглобен много добре, чуват се тропания и тракания от време на време
  • заводското окачване е прекалено твърдо и е мъка да се кара по лоши пътища
  • предното предаване което естествено допринася за недозавиване
  • спрямо модерните стандарти за сигурност е като лагерна количка
Rover 200-serie От: blowfish 27.11.2012 4567 прочитания 8 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Допълнителни бележки
Притежавам два такива автомобила - един колекционерски стоящ в гараж, и един за всеки ден. Зелената е първата ми кола и понеже развих сантиментални чувства към нея си купих още една със същия двигател, но с повече екстри и в почти заводско състояние. В механично отношение тези коли са много сполучливи, но не са популярни по ред други причини. В никакъв случай не е най-добрата кола в класа си по който и да е рационален критерий, но това е кола за хора които просто обичат колите и търсят нещо различно на достъпна цена. Нарочно не препоръчвам този автомобил защото искам да съм един от малкото които го имат :-)
Снимки
Rover 200-serie Rover 200-serie Rover 200-serie Rover 200-serie Rover 200-serie Rover 200-serie Rover 200-serie Rover 200-serie Rover 200-serie Rover 200-serie
0 от 500
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Включвам се относно намирането на части Един приятел има такъв Rover, но не помня с какъв двигател е, ударен е челно, но удара е бил лек, заминала е предната маска, фарове броня решетка, иначе е перфектна двигателя си работи ама не знам що не я оправя, седи в гараж повече от 2 години! Син цвят е, като 2-рата, ако някой има интерес ще го попитам дали я продава или на части :)
  • #7
    11 rate up comment 0 rate down comment
    blowfish ( преди 6 години )
    Подръжката не е скъпа, но все пак зависи с какво сравняваш - спрямо някоя обикновена Калибра е скъпа, а спрямо BMW 320 е евтина. Иначе колата си е съвсем конвенционална и във всеки кадърен сервиз биха се справили с нея (говоря да избягваш квартални майстори от тип "гаражни самозванци"). Проблем са частите по купето и интериора не защото са толкова скъпи, а защото не всички лесно се намират и се налага да се чака повече.
  • #6
    14 rate up comment 1 rate down comment
    ARC ( преди 6 години )
    Rover-a ме кефи... тест-драйвът е много добре направен , дай боже повече такива публикации :) ......също така ме интересува как стоят нещата с поддружката , и лесно ли се намират части ?
  • #5
    12 rate up comment 0 rate down comment
    cop ( преди 6 години )
    браво колега,хубава кола грижовен собственик,само така.
  • #4
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Г ( преди 6 години )
    Ха-ха! Браво, хареса ми! Обективен и истински фен!
  • #3
    25 rate up comment 0 rate down comment
    еее ( преди 6 години )
    Браво на ЧОВЕКЪТ!!тва е от малко честните тестове!!!!!!!!!!!!!!!!!!ЕВАЛАТА!!
  • #2
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Браво Пич!Ето това е любов!
  • #1
    24 rate up comment 0 rate down comment
    валето ( преди 6 години )
    евала