IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Daihatsu Charade

7.6
Закупена: 2003 г., Пробег: 200000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
7
Пространство
6
Цена/Качество
10
Качество на материалите
7
Разход на гориво
3
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • малък багажник
  • можеше да е по-икономична
Daihatsu Charade От: magdanoz 15.09.2012 4327 прочитания 17 коментара
Начин на ползване:
градско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
здравина, безпроблемност и различност
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Много приличен автомобил. Частите са сравнително скъпи, но е произведена в Япония и рядко се налага да се прибягва до покупката им. Много съжалявам, че Daihatsu се изтеглят от пазара в Европа. Колата върви като пушка и дори по нашите разнебитени пътища не се е счупила.Седалките са много удобни и ергономични. За мен е една много добра градска кола. Само да харчеше по-малко и щеше да е перфектна (харчи 8 на 100 на газ). Сменил съм само ангренажна ролка, водна помпа, дискове и накладки. Всичко друго по нея си е оригиналното. За дизайна какво да кажа - изглежда много по-добре от повечето си връстници, като имате предвид, че много я юркам. Предницата прилича на Фиеста 99-01, само че този модел се произвежда от 96-та и явно Форд са копирали дизайна. Само цветът можеше да е по-хубав, този не отива на модела и ще я пребоядисам
Снимки
Daihatsu Charade Daihatsu Charade Daihatsu Charade Daihatsu Charade
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Tristan ( преди 11 години )
    I'm impressed. You've really raeisd the bar with that.
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    юруш на доматите ( преди 12 години )
    дайхацу са добри,но малки и затова не се пласират в преситената Европа-спира се продажбата им
  • #12
    3 rate up comment 6 rate down comment
    юруш на доматите ( преди 12 години )
    корола се прави в Южна Африка ,Япония и Англия.В турция се прави само Версо,айго се прави в Япония и Чехия.Королата ми е правена в ЮЙжна Африката,Равът в Японско ,а Айгото ми в Япония-има си кодове за това
  • #11
    12 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Винаги съм харесвал колите на Daihatsu в К класа... Но на тукашния пазар явно трудно им се получава, жалко.
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до истината ( преди 12 години )
    Не че не си прав, но има и фруги фактори, които се отразяват на разхода. В София средната скорост на движение е не повече от 10 км/ч заради висеното по светофари и в задръствания, каране на малка предавка и по-голямо натоварване като цяло на двигателя. В КУРтово Конаре можеш да имаш разтояние от 3 км, което да вземеш със средна скорост от 30 км/ч на по-висока предавка и така да свалиш разхода до към 5/100 (едвали) Имам приятел с нова малотрижка с мотор 1.2 беи по-малко от 8/100 в София не харчи
  • #9
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дайхатсу правят по-симпатични като дизайн автомобили от грозните Тойоти, просто не знам как да си обясня, че не се продават в Европа, сигурно е заради липсата на всякаква реклама, докато Пежо, Форд, Хюндай, Киа и сестринската Тойота постоянно ги въртят по телевизиите. И са им малко скъпички цените, но за разлика от другите азиатски, тези ги правят в ЯПОНИЯ, а не в ЕВРОПА или ТУРЦИЯ!!!!!!!
  • #8
    10 rate up comment 0 rate down comment
    истината ( преди 12 години )
    Долния коментар беше мой,просто пропуснах да си напиша ника.Та за Шарада мога много да разказвам.Невероятно корава машина.Масло изобщо не пипаше.Мотора беше страхотен.Врътнеш ключа и пали без значение студа навън.Сравнително широка за класа си.Единственото нещо,което беше недостатък и заради което е продадох беше,че започна доста да ръждясва.Всичко останало беше топ.Железен двигател,окачване,електроника и всичко за каквото се сетите.3г,е търкалях и нищо освен консумативи не е сменяно.
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ако София за теб е КУРтово Конаре може.Точно,ако е в малко населено място ще харчи повече,защото там разстоянията са малки и докато загрее автомобила ти си стигнал за където си тръгнал.В големия град ако маршрута ти е поне 10 км. в едната посока,дори да има задръствания и трафик по-малко ще ти харчи,а Дайхацу са много икономични коли,не само на книга,а и лично проверено.Само,че моя Шарад беше по-стария модел Г11 1986 г.52 к.с.,1.0 3 цил.Вървеше много и гореше малко.Не си знаеше километрите.
  • #6
    6 rate up comment 10 rate down comment
    до истината ( преди 12 години )
    5/100 грдско може да харчи в глоктово Конаре в град ... надали
  • #5
    18 rate up comment 1 rate down comment
    исината ( преди 12 години )
    Как искаш да е на газ и да ти е икономична.Няма такъв филм,особено при японките.ДВГ им са много прецизни и повечето не издържат на гавра с газифициране.Предполагам и газовото ти е обикновено АГУ,което е още по-голяма грешка.Само ще ти кажа,че тази кола харчи около 5/100 градско.Много е здрава и безпроблемна,както всички Дайхацу.Наистина жалко,че тази компания напуска Европа.Автомобилите са им много,много по-добри и икономични от европейските аналози.