IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lamborghini Gallardo

6.4
Закупена: 2012 г., Пробег: 20 км.
Приложимост в ежедневието
3
Надеждност
7
Оборудване
7
Пространство
6
Цена/Качество
6
Качество на материалите
7
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Нерафинираната скоростна кутия
  • Материалите и дизайна на интериора
Lamborghini Gallardo От: Wane. 19.04.2012 5948 прочитания 19 коментара
Начин на ползване:
Проба, веднъж.
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
На писта
Допълнителни бележки
Не всеки ден се случва човек да покара суперкар, така че нямам голяма база за сравнение, но все пак мога да споделя някои впечатление от Gallardo и поведението му на писта. Макар да не е от най-екстремните автомобили, Gallardo е доста нисък и това си проличава най-вече, когато тръгнете да сядате в него. Процесът изисква известна гъвкавост, но след като се настаните в седалката всичко си идва на мястото. Позицията на седене и цялостната атмосфера разбира се са много различни спрямо конвенционалните автомобили - силно скосеното челно стъкло, високите врати, скосената предница, която се губи някъде отпред допълнително подсилват усещането от изключително ниската позиция на седене. Интересно (и често срещано чвление в класа) е колко ограничено е пространството са краката. На дължина всичко е ок, но е доста тясно, макар това да не ми е създало проблеми, но пък въпросният автомобил беше оборудван със секвенциална скоростна кутия, т.е. педал за съединителя липсва, оттам и малко повече място. Иначе като изключим перфектните седалки, интериора не ми допада. Лично на мен ми изглежда твърде сив и твърде пластмасов. Ако трябва да дам пример един от най-добрите интериори в този клас според мен е на Spyker C8, където има повече естествени материали и най-вече повече метал. Но нека премина към същинската част на теста, която започва след завъртането на ключа. Звукът от двигателя достига купето доста заглушено, а баса му е страшен. Потеглянето е съвсем лесно и плавно, въпреки високата мощност и липсата ми на опит с Lambo-то, благодарение на скоростната кутия, на която обаче не мога да припиша повече предимства. Смяната на скоростите е лесна - става с лостчета зад волана, но всяка смяна на предавка е груба и се съпровожда с повече шум отколкото трябва. Звукът от двигателя става доминантния източник на шум в купето над 3-3500 об/мин, което е супер, защото определено е много приятен за слуха. Иначе колата е малко мудна при ниски обороти и който иска да залепи гърба си за седалката трябва да развърти двигателя до по-високи обороти. За съжаление аз карах на много мокра писта, което не ми даде възможност да се доближа дори на 50% до лимита на колата. Въпреки това и въпреки изключително широките гуми, Lamborghini-то се държа много спокойно и предвидливо на пътя. Управлението е директно, но не изморяващо, а стабилността в завоите и липсата на какъвто и да е наклон на каросерията са супер. Като цяло окачването ми направи много добро впечатление, защото макар предоставящо превъзходна стабилност не е грубо и поема малките неравности на пътя учудващо рафинирано. Като цяло колата ми хареса много, но не бих си купил подобна, ако имам тази възможност поради няколко причини - ако искам кола за пистата ще заложа на нещо по-грубо, например X-Bow. Ако искам кола за всеки ден ще заложа на по-практичните и удобни 911 Turbo или пък GT-R. Ако пък искам "яка" кола за каране от време на време предпочитам да наемам различен суперавтомобил за ден-два всеки път когато реша. Но хора и разбирания всякакви ... ;)
Снимки
Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo
0 от 500
  • #9
    29 rate up comment 6 rate down comment
    Wane ( преди 7 години )
    Пожелавам ти успех, анонимни ми глупако ;)
  • #8
    9 rate up comment 34 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Wane ако те хвана ще те разглобя!
  • #7
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Wane ( преди 7 години )
    Все си мислех, че доста леко и разбираемо съм го написал, но явно г-н анонимният никой не мисли така или пък има проблеми с различаването на реалността от художествената измислица ;) Сподели съмненията си и ще ти дам необходимите пояснения ;) nighh_pz, съвсем прав си за цените, а и в България като няма нито една нормална писта ще си останем с картинга :)
  • #6
    12 rate up comment 9 rate down comment
    night_pz ( преди 7 години )
    Цените наистина са супер прилични, тук в BG, картинг не можеш да си наемеш за цял ден за тези пари! А иначе и на мен галардото никога не ми е допадало. Много ясно, сравнено с цената му и това което можеш да си купиш с тези пари
  • #5
    16 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Прекрасно съчинение по картинки!
  • #4
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Wane ( преди 7 години )
    malwhore, аз ползвам www.everymanracing.co.uk. Може да разгледаш какви са цените ориентировачно, иначе на място се доплаща за разни екстри, допълнителни обиколки и т.н. Иначе във всяка цивилизована държава можеш да платиш да караш нещо подобно на писта, но мисля, че UK е най-развита в това отношение, затова и цените са съвсем прилични.
  • #3
    15 rate up comment 9 rate down comment
    malwhore ( преди 7 години )
    От къде ги наемаш тези автомобили колега? ако не е проблем, ще споделиш ли къде е тази писта и какви пари е удолволствието?
  • #2
    28 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Евала за реалната оценка и добрия тест. Коли от този калибър като тази или ферари 458 което съм пробвал за ден са просто неприложими в реалното ежедневие. Това са автомобили за хора с 5 коли в гаража, много свободно време и прекалено голям портфейл..
  • #1
    22 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ибаа, излиза че тойотката по долу е по добра поне по оценка, ха ха...