IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes Benz S

8.4
Закупена: 2012 г., Пробег: 800 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
10
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
4
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • Парктроника
  • Въздуховода отзад
  • Скъпата поддръжка
  • Висок разход на гориво
Mercedes Benz S От: Triforce 15.02.2012 13099 прочитания 91 коментара
Начин на ползване:
Градско шофиране
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Удобството на шофьора и пространството
Начин на каране:
Бавно
Допълнителни бележки
Автомобила го купих на сляпо - изкочи обявата, харесах го и намерих човек да отиде да го докара. Исках кола, която да вози меко, като в същото време да не се чупи често (е, няма вечни работи) и най-накрая да имам подгряващи седалки! Реших да е този автомобил, защото съм чувал легенди за него, като повечето от тях се оказаха истина. Возията е много прилична, като останах леко разочарован, може би очаквах повече. В последствие разбрах, че е с най-обикновените амортисьори, а не с активно окачване. След легендите за цените на въздушни възглавници и т.н., реших, че съм уцелил. Предните седалки са много удобни и големи. Никога не съм се качвал в автомобил, в който като седна на седалката и да кажа, че ми е голяма. Е, тази е голяма, да. Има доста ръбове по интериора, но аз лично ги харесвам. Дори при моята издърпана назад седалка, отзад има място. Купето е широко и добре обезшумено, като от шофьорската врата от някъде се чува лек шум при разминаване с автомобил, което според мен е от амортизацията - все пак е на 14 години. Фабричното озвучение не е много силно, но е доста качествено и след сменята на касетофона със CD, всичко си идва на мястото. Багажникът не е толкова голям, колкото очаквах, но това сигурно е за сметка на мястото на задната седалка. Има парктроник отпред и отзад, който за жалост свири само при червена зона или последните 20 сантиметра. Това е едната недосмислица на толкова легендарният автомобил. Втората недосмислица е с въздуховода за задните пътници, като това за мен е пълна глупост. Не е вързан към климатика, а вкарва свеж въздух отвън. Клапата е развалена и зимата вкарва студен въздух. Багажника се отваря с натискане на бутон от дистанционното и работи перфектно, за разлика от един друг автомобил, който до скоро карах и също има бутон за багажника, но там само отключва и край. Отзад има електрическа щора, която за момента не знам дали е ефективна или не. Двузоновият климатик има функция с надпис на бутона REST, която позволява сега, в студа, да изчакаш някой в колата, без да умираш от студ, защото върти останалият топъл въздух от двигателя. Има много готина жабка над централната конзола, която е удобна да си оставиш телефон, портфейл и т.н. Глупостта с крачната "ръчна" спирачка въобще не ми харесва, но колата е автоматик и не я ползвам почти. Кормилната кутия имаше нужда от ремонт, като се оказа, че този модел няма болт за натягане и обиране на луфта. Волана се мести само напред и назад, като няма нагоре и надолу. Не знам дали е само а този модел, но ми казаха, че си настройваш седалката по волана, което също дразни като идея, но пък не пречи на удобството. На шибедаха съм прибрал кората и като влиза светлина колата изглежда някак си още по-просторна. Електрониката ASR се представя долу-горе добре, но не е нищо особено. Колата се държи добре на сняг, но преценката я давам спрямо по-леки автомобил от нея. Не знам как ще се държи същият клас друга марка и същата година. Взел съм я само и единствено да ме вози, като извънградско карам доста бавно и не бързам за никъде. Кара се доста лесно и е доста маневрена за габаритите си, но в малките улички трудно се минава с нея. Има монтиран газов инжекцион, който дава 2-3 литра отгоре на разхода по книжка на бензин. Разходите по автомобила са доста големи - скъпи гуми, макар и 16 цолови, голям данък, скъпа гражданска отговорност.
Снимки
Mercedes Benz S
0 от 500
  • #24
    11 rate up comment 73 rate down comment
    konq ( преди 12 години )
    abe az sam ot kazanlak,i takav mercedes kat tozi na snimkata nqma,nqma v grada ,tozi vi blafira i vie mu vqrvatee,haha
  • #23
    9 rate up comment 77 rate down comment
    187 ( преди 12 години )
    с какъв двигател е?
  • #22
    10 rate up comment 78 rate down comment
    187 ( преди 12 години )
    добрееее беее трифорс!мерджана е ултра!със здраве и безаварийно да си го караш
  • #21
    67 rate up comment 20 rate down comment
    до Triforce ( преди 12 години )
    А и още нещо, не евярно за гумите и теглото. Задните се износват по-бързо не толкова заради теглото а просто защото са движещите колела а теглото е почти еднакво отпред и отзад и да има разлики ще са малки. Колата има много добър баланс.
  • #20
    70 rate up comment 19 rate down comment
    до Triforce ( преди 12 години )
    Не нищо специално, окачването си беше стандартно пружини отзад и двоен лост отпред. Но когато караш оставаш с впечатлението че возията е нереална, гумите влизат в дупката а вътре купето почти не трепва, сякаш от далеч някак приглушено усещаш че си минал през неравност. Няма как да го опиша, волана също с нереална хидравлика а за гумите не се бой колата кефи, но ще ти омръзне бързо. А след такава кола ти гарантирам, че от сега на татък ще търсиш все коли от подобен или близък габарит.
  • #19
    14 rate up comment 78 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Да, той KLASIKA ме предупреди, но каза, че само предницата тежала и само предните се изтърквали. Това да и е проблема - гумите. Аз правя средно по 10 хиляди на година. Няма да ме съборят 1600 лева за 2 години за зимни и летни гуми :)Моята и тя е мудна, ама аз я взех да вози. Иначе се дърпахме с един Еклипс 150 коня и го дръпнах. Когато я настъпиш до долу, дава от себе си. Твоята да не е била с ония скъпите окачвания?
  • #18
    80 rate up comment 16 rate down comment
    до Triforce ( преди 12 години )
    Аз имах такава преди 5 години, нямах забележки по-моята, беше дизелова, возията беше уникална, все едно не стъпваше по дупки. Голяма като камион, единственото което не ме кефеше беше че е много тромава, ужасно мудна, но пък возеше прекрасно, не знам защо твоята те разочарова с возия. А и още нещо да знаеш че яде гумите като халва. Гумите са адски консуматив при този Мерцедес чисто нови гуми след 20000км. и ги хвърлях ***.
  • #17
    80 rate up comment 10 rate down comment
    хахахахаха ( преди 12 години )
    То па Стара Загора е големия град! Там всички сте облъчени от Змеьово ,ама даже не го осъзнавате!!! хахахахахахах
  • #16
    116 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Винаги съм се чудел кой ги купува тия издухани S класи...Хубав тест,но лош избор на кола.Много като тебе вече плакаха..
  • #15
    14 rate up comment 76 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Мист - за момента само кормилната кутия съм ремонтирал, като демонтаж, ремонт и монтаж ми легна 516 лева. Не съм супер доволен, но поне няма 2 сантиметра луфт по волана. Задните накладки съм сменял и бяха под 100 лева със смяната. Колата не е безбожно скъпа, но гори много и гумите, гражданската и т.н. е по-скъпо от на друг автомобил. Като имам повече информация след време, пак ще пиша. Амортисьорите са оригиналните и са на 344 000 км.