IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайският гигант BYD дойде и в България

Продажбите у нас стартират с два SUV модела, вижте цените и кой ще е първият дилър

Най-нашумелият китайски производител на автомобили най-после стъпи в България. От днес първите демонстрационни бройки на BYD са изложени в два столични мола, а от януари трябва да започнат и първите официални продажби, научи Automedia.bg. Предлагането стартира с големите кросоувъри Sealion 7 (електрически) и Seal U DM-I (плъг-ин хибрид), постепенно ще се разшири и с останалите експортни модели на китайския производител - можете да ги видите в галерията под статията. 
  
   
BYD Sealion 7
BYD Sealion 7, изложен от първия български дилър в столичен мол
  
    
Цените за България

Очакваме цените за България на Seal U да са между 75 000 и 92 000 лева с ДДС в зависимост от задвижването и оборудването. 

За електрическия Sealion 7, прогнозните цени са между 79 000 и 97 000 лева с ДДС.  

Вносител за България вероятно ще е самата компания BYD през създадения нов офис за България и Румъния, базиран в Букурещ. Очакваме първият дилър за България да е свързан с "Дару Кар", търговец и официален сервиз на BMW и MINI. В началото на следващата година вероятно ще бъдат обявени още два дилъра. 
  
   
BYD Sealion 7
  
    
С едно рамо от Уорън Бъфет

BYD Auto, автомобилното поделение на конгломерата BYD (от Build Your Dreams), е създадено през 2003 година от Уан Чуанфу и впоследствие привлече съществена инвестиция на Уорън Бъфет. Днес компанията е най-големият производител на електрифицирани автомобили в света, вторият най-голям производител на батерии след CATL, и една от десетте най-големи автомобилни групи. 
  
     
Моделите на BYD в детайли (ГАЛЕРИЯ):


  
   

0 от 500
  • #39
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Оня ( преди 13 часа )
    На всички жълтофили пожелавам лек път . Отивайте и не се връщайте ! Ние ще си стоим на гадното в ЕС :)
  • #38
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 14 часа )
    Държави като Китай и ОАЕ са прекрасни когато виждаш само бизнеса и парите. И в двете държави обаче има роби за които вие си затваряте очите. На чужд гръб 100 тояги са малко.Аз съм на мнение, че човек трябва да следва идеалите си. Който е на мнение, че системата в Китай е 100 пъти по-добра, може да построи живота си там и по този начин особено да създаде условия за децата си. Никого не държат насила в ЕС. Следвайте мечтите си.
  • #37
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Дими ( преди 18 часа )
    След две поредния ходения за по 10 дена смея да твърдя че е 100пъти за предпочитане от режима БГ режима. Хората правят брутален бизнес и пари. Няма почти никаква престъпност. Ако сте БГ тарикаи си стойте в БГ. Там се работи. Качеството е според възможностите, има и *** но основно е много високо. Просто българина отива и купува най-евтиното от евтиния пазар, неща които никой китаец не иска. По темата за Хонконг, не забравяйте че той си беше тяхен, отнет след война заради Опиум от запада.
  • #36
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Бургас ( преди 19 часа )
    ...да се определя от Тиквата, Маджо, Прасето и т.н. Там редът, уважението към традициите и семейните ценности са на пиедестал. За разлика от мнозина работя с китайци и са ви добре познати. Тук такава отдаденост към работата не можеш да срещнеш. Така че Китай отдавна не е Китай на маоизма, какъвто бе кажи-речи нашия социализъм. Там когато срещнеш Мерцедес S500 ( производство в Китай) можеш да си убеден че вътре е истински успешен китаец, а не наркобос, корумпиран политик или крадец в широкия см
  • #35
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Бургас ( преди 19 часа )
    До 33. То и в Дубай има камери и престъпниците, доколкото ги има, се залавят за минути след каквото и да е посегателство, но това не пречи никому там. Да в Китай има комунистическо управление, но не е като онова извращение каквото бе у нашия соц реализъм. Те са намерили формулата на просперитета. Образование - на световно ниво, икономика- завидна, социален живот- какъвто не сме имали, престъпност(благодарение и на камерите) смазана. На фона на това предпочитам вместо живота ми да се ....
  • #34
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    До 24 - пропускаш фактът, че войната в Украйна се води вече 4 години основно благодарение на Китай. Без китайски товари за военпрома, русия отдавна щеше да се е прибрала у дома си. Ролята на Китай е не просто голяма, а е решаваща. И да не мислиш, че Северна Корея прати муниции и войници на русия без разрешение от Китай. 90% от търговията на КНДР е с Китай. Това дали КНДР ще помагат на русия или не се решава в Пекин.
  • #33
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    До Бургас - тоест ти не си информиран по темата обаче имаш мнение. Проучи първо как Ханконг бе смазан и за протестите там, пък после говори сак нямало проблеми. Проучи първо как държавата следи всички китайци с камери и по интернет, пък после говори как нямало комунизъм. Проучи за концлагерите където държат уйгурите - съвременни ГУЛАГ през 2025 година.
  • #32
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Бургас ( преди 1 ден )
    Някой се изходи и за Хонг Конг. Той се върна на Китай съгласно договора от британските колониалисти. Сега се ползва със специален статут и не съм прочел да има проблем. А дали има "страшен" комунизъм след като пътуват свободно и се връщат. Китайската икономика е в основно частна.
  • #31
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Бургас ( преди 1 ден )
    Проблема не в митата. Проблема е че китайците са се договорили с ЕС да продават скъпо. Сеалайън 7 в Китай струва от 40000 до 49000 лева в зависимост от модификацията.. Не можеш да получиш СоС сертификат и ченгетата не ти разрешават да я регистрираш. Има процедура законна да ти я одобрят както всеки например американски дръгел, но за китайската не се допускат. Мръсни номера от ЕС за да си пазят задниците.
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    СС ( преди 1 ден )
    Естествено, че китайците ще дойдат първо със скъпите си и качествени предложения. Ако предложат евтин ***, всички ще кажат: "е, китайско...", и после никой няма да посмее да погледне и качественото. Едва когато си създадат добро име, ще предложат и по-евтини варианти. Освен това, не забравяйте високите мита - само от тях цената се оскъпява с 25-30%.Ако бяха на цената на вноса - около 55000, всички щяха да се юрнат на електрически джип с дължина 4.84.