Автомобилният свят постоянно се развива - в годината, която наближава края си, бяха представени много нови модели, докато други напуснаха сцената и няма да имат наследник веднага. Наследството на някои няма да бъде изгубено и всъщност те със сигурност ще се върнат в бъдеще, други все още формално са в списъка за разпродажба с остатъчните запаси при дилърите, а трети ще станат окончателно затворени глави във великата книга на автомобилната индустрия.
Автомобилите, които загубихме през 2025 година (ГАЛЕРИЯ):
Seat Tarraco
Това беше първият голям SUV на испанския производител, част от Volkswagen Group. Просторен и способен да побере до седем души, Tarraco беше повлиян и от решението на компанията-майка да се откаже от традиционното производство на автомобили, за да се превърне в по-обща компания за мобилност, оставяйки Cupra като водещ производител в Испания.
Това беше първият голям SUV на испанския производител, част от Volkswagen Group. Просторен и способен да побере до седем души, Tarraco беше повлиян и от решението на компанията-майка да се откаже от традиционното производство на автомобили, за да се превърне в по-обща компания за мобилност, оставяйки Cupra като водещ производител в Испания.


0