Комбитата със задвижване на всички колела могат да се нарекат идеални автомобили както за пътуване, така и за всекидневно използване в града, но при тях именно трансмисията често крие неприятни изненади. С помощта на изданието Auto.Mail ви представяме 5 модела от този клас, чиито съединители, скоростни кутии и помпи често носят повече проблеми, отколкото предимства.
Пет комбита с 4х4, с които трябва да се внимава (ГАЛЕРИЯ):
BMW 3-Series Touring (E91)
Контролният блок на съединителя също е капризен: грешките причиняват проблеми с забивания при включване на системата за задвижване на всички колела. Собственици отбелязват, че първите сериозни симптоми често се появяват след 100 000 км, особено при активна употреба.
Контролният блок на съединителя също е капризен: грешките причиняват проблеми с забивания при включване на системата за задвижване на всички колела. Собственици отбелязват, че първите сериозни симптоми често се появяват след 100 000 км, особено при активна употреба.
Заслужава да се отбележи, че Е90 със задвижване на четирите колела окачването се поврежда по-рано, отколкото при екземплярите със задно предаване.


0