fallback

Германия със сериозна подкрепа за електромобилите

Държавните стимули се връщат, данъците отпадат за 10 години

Германия премахна ключов набор от субсидиите за електромобили преди около 2 години, което доведе до срив на продажбите. И той се оказа ключов, за да предизвика рязка промяна в политика на властите. Сега на само стимулите се възстановяват от 1 януари догодина, но и данъчните облекчения за електрическите превозни средства се удължава за още 5 години, съобщава Mаnager Magazin.

Потвърдено е, че всяко ново електрическо превозно средство, регистрирано в Германия, ще бъде освободено от данък върху моторните превозни средства до 31 декември 2035. Законодателите се съгласиха да запазят прозореца за регистрация отворен до края на 2030, което означава, че всеки електромобил, одобрен преди този срок, ще има пълно освобождаване до края на 2035.

Германското издание съобщава, че първоначалното данъчно облекчение е трябвало да изтече в края на тази година. Удължаването получи широка подкрепа в парламента, като всички партии го подкрепиха, с изключение на дясната AfD.

Според Стефан Корбах, член на федералния парламент, данъчната облекчение има за цел да насърчи повече хора да навлизат на пазара на електрически автомобили, като същевременно подкрепя автомобилния сектор на Германия като цяло.

Връщането на данъчното облекчение не е единственият политически лост, който се използва за възраждане на търсенето на електрически превозни средства. Както беше отбелязано, федералното правителство планира да въведе отново стимулите за покупка от 2026, с фокус върху подпомагането на домакинствата с по-ниски и средни доходи да си позволят нови електромобили.

Програмата ще предостави стимули до 4000 евро за закупуване на нов електрически автомобил на цена под 45 000 евро - значително намаление спрямо предишната схема, която позволяваше превозни средства до 65 000 евро.

Очаква се програмата да бъде ограничена до лица, които печелят по-малко от 45 000 евро годишно, което естествено стеснява кръга от потенциални получатели. Струва си да се отбележи, че купувачите, които печелят под този праг, може да имат повече свобода на пазара на употребявани електромобили, отколкото на нови.

fallback
  • #32
    Гост ( преди 1 ден )
    Психотрола продължава с евтина пропаганда за електрокарите,но не ще и не ще да се електрифицира и кара дърт дизел с крадена нафтичка.
  • #31
    Гост ( преди 1 ден )
    Е това е пример за пазарна икономика.
  • #30
    анонимен ( преди 1 ден )
    Абе хора, години наред съм карал на газ, като колата минава 400 км извън града и 300 км в града с едно зареждане. Така че всяка една електричка с пробег над 300 ми върши работа. За какво ми батерия огромна да я мъкна само наляво надясно.
  • #29
    Антитрол ( преди 1 ден )
    Вярва, че бъдещето принадлежи на твърдотелните батерии на Toyota, които за същото тегло нямат само 800 км пробег за 110 киловат часа батерия като китайските които се зареждат за 5 минути, а за 200 кг по-малко предлагат 220 киловатчаса батерия с пробег 1500 км няма значение, че китайската струва под 100 долара за киловатчас А тази на Toyota над 200 долара за киловатчас. ВЯРВА , като всички антиелектрици, ЧЕ ЕЛЕКТРОМОБИЛ ПОД 1 000 КМ ПРОБЕГ НЯМА БЪДЕЩЕ, Ако ще да се зарежда за 1 минута
  • #28
    Антитрол ( преди 1 ден )
    Икономическият гуру , който По думите му печели по няколко тесли от всяко седмично покачване или падане акциите на Тесла, защото е по-добър от баба Ванга и не пропуска, а печели стотици хиляди защото има акции за десетки милиони и редовно предлага облози по 10 милиона евро, ВЯРВА че настоящите 450 вата панели които струват 100 лв нямало да имат бъдеще ако немците вече произвеждаха 1000 вата панели със същата площ на цена 600 лв бройката. или повече. ВЯРВА че евтината енергия зависи от КПД
  • #27
    Антитрол ( преди 1 ден )
    А иначе не спираш да ме удивляваш с твоето перпето мобиле! Физически е невъзможно стандартен панел да има 60% КПД. Но ти не спираш да вярваш КАК УЧЕНИТЕ ЩЕ ПРОМЕНЯТ ФИЗИЧНИТЕ ЗАКОНИ НЯКОЙ ДЕН. Антиелектриците живеете в бъдещето, където това вече се е случило и личните ви автомобили изкачват шипка с над 100% КПД - 45 kW от горивото доставят 60 kW на коляновия вал. С пет литра водород минавате 500 км. Как 670% увеличаване на КПД и 90% намаляване на цената е само 3% разлика
  • #26
    Антитрол ( преди 1 ден )
    60-70% относително увеличение, НЕ 3%.Китай доминира, но това НЕ Е СПРЯЛО ПРОГРЕСА. Субсидиите ПО-СКОРО УСКОРИХА МАЩАБА, а мащабът НАМАЛИ ЦЕНАТА НА ИНСТАЛАЦИИ 10 ПЪТИ. ....НАМАЛИ ЦЕНАТА НА ИНСТАЛАЦИИ 10 ПЪТИ. ....НАМАЛИ ЦЕНАТА НА ИНСТАЛАЦИИ 10 ПЪТИ. ....
  • #25
    Антитрол ( преди 1 ден )
    Без политика, без идеология само факти. 1. КПД е нараснало само с 3% откакто има субсидии и Китай доминира - НЕВЯРНО КПД-то на масовите панели от 2000 до 2025 е:2000 г. 12-14%....2010 г. 16-17%..2020 г. 20-21%..2024-2025 г. 2325% (модулен)Ръстът е 8-10 процентни пункта, или 60-70% относително увеличение, НЕ
  • #24
    Антитрол ( преди 1 ден )
    Хубава пропаганда си изписал, в едно мнение и още четири мнения псувни и обиди, които не казват нищо полезно. Да РАЗНИЩИМ ПАТОЛОГИЧНИТЕ ЛЪЖИ И МАНИПУЛАЦИИ с най-омразното на психотроловете ЦИФРИ И ФАКТИ , след което на психотрола ще му остане само една единствена опция - ДА ПСУВА И ОБИЖДА ФАКТИТЕ, защото не му харесват И ВЕСТОНОСЕЦА ЩЕ МУ Е ВИНОВЕН !
  • #23
    РУК ( преди 1 ден )
    Ето това е ефекта от държавните субсидии за технологии които не са достигнали плато на развитие и от монополно положение на Китай! Все неща за които мечтае икономическия инвалид Психотрол!
fallback
Последни