IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

1 милион км гаранция на двигателя: Omoda и Jaecoo стъпиха в България

Omoda и Jaecoo стартират с 4 модела и 6 представителства в страната

Още две китайски марки официално стъпиха на българския пазар. Това са Omoda и Jaecoo, собственост на гиганта Chery Automobile. Техните модели ще се внасят у нас от унгарската Genius Auto. На първо време ще бъдат открити 6 дилърски центъра – два в София и по един в Пловдив, Русе, Бургас и Варна, като мрежата ще продължи да се разширява. Първият потвърден дилър е "Ауто Франс 3000" - компания с над две десетилетия история, която продава Renault и Dacia. Неин собственик е VHO Holding Gmbh, дружество от групата на Вили Бец.  


Omoda Jaecoo


Автомобилитте на Omoda и Jaecoo ще се предлагат на българския пазар с гаранция от 7 години или 150 000 км пробег, с 3 години безплатна пътна помощ навсякъде в Европа, и с 8 години гаранция за батерии и електродвигатели за електрифицираните версии. Гаранцията на двигателите с вътрешно горене ще бъде 1 млн км, похвалиха се от компанията.

Вносителят Gеnius Automotive Europe притежава правата за двете марки в няколко европейски държави, като сред тях са Румъния и България. Автомобилите се произвеждат в Испания – в бившия завод на Nissan, където е разположен и техническият център на Chery. В него работят близо 2000 души, като целта е създаването на модели за европейския пазар.


Omoda Jaecoo


Chery Automobile е един от четирите най-големи автомобилни производителя в Китай в момента, с над 2.6 милиона продадени автомобила през миналата година под редица марки. Брандовете Omoda и Jaecoo са създадени за пазарите в чужбина, като първият от тях предлага модели за младите хора, а вторият – за потребители, ориентирани към приключенски начин на живот.


 Omoda-Jaecoo


На пазара в България двете марки дебютират с по 2 модела, като към тях съвсем скоро ще се присъединят още. Те ще се предлагат както с ДВГ, така и с хибридно задвижване, в това число и т.н. „суперхибриди’’, на които китайските производители залагат в последно време.

Ще се предлагат и електрически версии, тъй като целта пред Chery е да стане най-големият китайски производител на електромобили в Европа, заяви вицепрезидентът на компанията Дейвид Шен, който пристигна в София специално за стъпването на Omoda и Jaecoo на българския пазар.


Ето с какви модели стартират Omoda и Jaecoo в България (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Само за да се ориентирате в цените "у нас и около". В статията е обяснено, че единия модел е Tigo 7. Забележете без букви след цифрата, т.е най-евтиния вариант. В Китай Tigo 8 Pro Max Plus (по-голям, най-скъпата версия), се продаваше за 8000 американски гущера. Няколко месеца се въртеше рекламата.
  • #10
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Мда ( преди 2 седмици )
    До 7 - знаеш ли какви са двете уловки с гаранцията? Едната е, че трябва да си обслужваш колата винаги в официално представителство и да си ползваш колата спрямо изискванията на производителя - т.е. никакви доработки, промени по окачване, двигател, елктроника. Една мултимедия не можеш да смениш! Другата е, че те имат много повече шансове да докажат, че щетата не е гаранционна, от колкото ти да докажеш, че е гаранционна. Карал си с високи обороти, блокирала е скоростна кутия и го е повредила и т.н
  • #9
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    А, да добре ги спомена 10те години. Гаранцията на двигателя от 1 милион километра е до 10 години. Тоест за да стигнеш 1 милион километра в гаранционния срок трябва да караш по 100 хиляди км на година и отново стигаме до момента, че точно НУЛА потребители ще навъртят 1 милион километра за 10 години. Дори такситата не карат по 100 хиляди км на година.
  • #8
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Мда ( преди 2 седмици )
    Рекламата е добра за който се хваща на китайски плувки!1 мил.км за двигателя на кола с 150 000км гаранция?За гаранция срещу корозия нищо не пише! Сигурно е 8 месеца като на Донгфенг и които си го купи, веднага го кара да го мажат с маджун целия. Китайците са пословични с признаването на гаранционните щети! Цели 65% откази в Европа.Като се разхвърчи задното окачване и колата е тоталка,много грее гарнацията на двигателя. Особено като не ти признаят и чупливото окачване щото имало дупки по пътищата
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    sameman ( преди 2 седмици )
    Абсолютно, те са го калкулирали двигателя като разход. Отделно е страхотен и агресивен маркетингов подход за налагане на нов пазар. А и кое по-добре, да имаш 10 години гаранция и да ти го сменят 2 пъти примерно или да ти свърши гаранцията на 3та година и на четвърта да сменяш сам двигател?
  • #6
    22 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Сметката е много проста. В Германия 1 час работа на автомеханик е около 100 евро. За да достигне един двигател 1 милион километра, останалите компоненти по автомобила ще бъдат ремонтирани многократно което е безсмислено и нерентабилно за такъв автомобил. Това не ти е ретро Порше или ретро Мерцедес, че да ремонтираш до дупка. Точно НУЛА от клиентите ще достигнат 1 милион км и затова разходите по тази гаранция са нулеви, а рекламата е добра.
  • #5
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Ха ха ( преди 2 седмици )
    Китайците вече произвеждат в такива обеми, че въпроса с качеството и дали наистина ще издържат двигателите обещания пробег, за тях не стои и могат да обещават и по-големи гаранции!Всичко се свежда до цената, а явно са калкулирали в нея и поне още един двигател гаранционно.
  • #4
    17 rate up comment 8 rate down comment
    иаа ( преди 2 седмици )
    тва че изкара един милион ка мачка пръдне у кисело млекохахахах
  • #3
    20 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    По политически причини никога не бих си купил подобен автомобил. Китайците печелят пари които ще влагат в оръжия за трета световна война срещу нас. Вносът е през русофилската Унгария. И накрая Вили Бец не беше ли човекът който затри СО МАТ? Дори да игнорираме последното, първите две ми стигат за да съм пас.
  • #2
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Точно тази седмица гледах новина от Полша как на Jaecoo му се чупи задния мост и се откача едното колело в движение. Това създава опастност за живота не само на шофьора, но и на другите участници в движението.