IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

1 милион км гаранция на двигателя: Omoda и Jaecoo стъпиха в България

Omoda и Jaecoo стартират с 4 модела и 6 представителства в страната

Още две китайски марки официално стъпиха на българския пазар. Това са Omoda и Jaecoo, собственост на гиганта Chery Automobile. Техните модели ще се внасят у нас от унгарската Genius Auto. На първо време ще бъдат открити 6 дилърски центъра – два в София и по един в Пловдив, Русе, Бургас и Варна, като мрежата ще продължи да се разширява. Първият потвърден дилър е "Ауто Франс 3000" - компания с над две десетилетия история, която продава Renault и Dacia. Неин собственик е VHO Holding Gmbh, дружество от групата на Вили Бец.  


Omoda Jaecoo


Автомобилитте на Omoda и Jaecoo ще се предлагат на българския пазар с гаранция от 7 години или 150 000 км пробег, с 3 години безплатна пътна помощ навсякъде в Европа, и с 8 години гаранция за батерии и електродвигатели за електрифицираните версии. Гаранцията на двигателите с вътрешно горене ще бъде 1 млн км, похвалиха се от компанията.

Вносителят Gеnius Automotive Europe притежава правата за двете марки в няколко европейски държави, като сред тях са Румъния и България. Автомобилите се произвеждат в Испания – в бившия завод на Nissan, където е разположен и техническият център на Chery. В него работят близо 2000 души, като целта е създаването на модели за европейския пазар.


Omoda Jaecoo


Chery Automobile е един от четирите най-големи автомобилни производителя в Китай в момента, с над 2.6 милиона продадени автомобила през миналата година под редица марки. Брандовете Omoda и Jaecoo са създадени за пазарите в чужбина, като първият от тях предлага модели за младите хора, а вторият – за потребители, ориентирани към приключенски начин на живот.


 Omoda-Jaecoo


На пазара в България двете марки дебютират с по 2 модела, като към тях съвсем скоро ще се присъединят още. Те ще се предлагат както с ДВГ, така и с хибридно задвижване, в това число и т.н. „суперхибриди’’, на които китайските производители залагат в последно време.

Ще се предлагат и електрически версии, тъй като целта пред Chery е да стане най-големият китайски производител на електромобили в Европа, заяви вицепрезидентът на компанията Дейвид Шен, който пристигна в София специално за стъпването на Omoda и Jaecoo на българския пазар.


Ето с какви модели стартират Omoda и Jaecoo в България (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #21
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 2 седмици )
    До такваз степен са развалнувах, чи *** си пусна GTA на кетайската кондзола. Там ги има безплатни сичкити. Дойде време за първо обслужване на Тойотката ми.
  • #20
    6 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    който не може да събере две и две и иска да експериментира и да инвестира спестевянията си в китайската икономика чиято цел е затривяне на бялата раса чрез проксито си руzznazzi и корейци и тотално господство над човечеството това е прекрасен избор вижте каква е ситуацията с автомобилния бизнес с европейските автомобилни производители които ви клатят по сервизите и си правете изводите какви гаранции и сервиз и какви пет лева ще получите в случай на рекламация от производител от друг континент
  • #19
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Да навлизат, колко да навлизат. На тези цени ще си останат по-скоро бутикови. По-евтините им модели по-имат шанс, но да говорим сериозно колко от вас ще броят 110К лв. за Omoda 7?
  • #18
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Japan Victor Co ( преди 2 седмици )
    Китайците навлизат, харесва ли ви или не. Колкото и да ги спорите, в цяла Азия вече са масови. След като обаче "не стават" значи EU и феновете им нямат за какво да се притесняват. Всичко е наред, EU качеството ще победи, а чайниците ще им се откъсват мостовете в движение, докато се изтеглят от EU и после фалират. Нали така? Значи, няма повод за притеснение. Докато тука хора, чието мнение не е важно си спорят кефи ме - не ме кефи, защо EU брандовете обаче са притеснени не става ясно..
  • #17
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Super hupen ( преди 2 седмици )
    Истерия еврог*ейска. ЕU империята отвръща на удара по "имперски". Пропаганда срещу нашествениника, който по истерията им си личи потенциала му да им срине десегашният рай в производство с минимум производствени разходи, ниска стойност, продавана на "премиум" цена, с огромен марж на печалба зада има шефченца с по 30млн бонусченца я по Коледа, я по рожденни дни, ..я при напускане. Със сигурност чайниците ще трябва да се доказват, но не мисля ще им е трудно в предвид нивото на EU колите днес.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Съгласен съм че трябва да се гледат цените в Китай за да се добие представа за съдържанието. Omoda 5 започва от 13 800$ в Китай и достига до 18 800$, т.е. очакваните цени в Европа са х2. Със сигурност и разходите им са по-сериозни щото нали уж ги произвеждат в Испания, но ако няма разлика в материалите, най-вероятно са с подобно качество като тези в Китай. Един от моделите на BYD например, продаван и в Европа, бързо чупи носачи и клиенти бяха открили че са 1:1 с тези на Тойота Корола, която е ОК
  • #15
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До 12 ( преди 2 седмици )
    На КИТАЙСКИТЕ коли се гледа цената в КИТАЙ, за да добиеш представа за СЪДЪРЖАНИЕТО й. То отговаря на цената в Китай. Няма значение какви субсидии имат за китайския пазар. Китайците си продават коли в КИТАЙ и за 10, и за 30, и за 130 хил. долара. И какво, скъпите са с по-малка субсидия ли?? Това, че на другия край на Земята колата се продава на 30 хил. евро НЯМА да промени СЪДЪРЖАНИЕТО й. Ами ако я продават за 60 хил. евро, какво, ще стане по-хубава ли? Да ви имам начина на мислене..
  • #14
    2 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Тоя няма два лева, ама нямало да си купи такова, щото китайците ще го целели с ракети. То и аз няма да си купя, ама не защото не ми харесва, а защото ще чакам да почнат да вкарват и евтини коли по 10 000 евро след някоя и друга година, когато изкуствения интелект изрине всички програмисти и инфлуенсъри, и цените се понормализират.
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    иван ( преди 2 седмици )
    Откраднали са квото може от Киа и продават на по ниска цена, а гаранцията от 1 милион км е дошла от някой подпийнал в маркетинг отдела.
  • #12
    19 rate up comment 3 rate down comment
    до 11 ( преди 2 седмици )
    Само да те осветля, че в Китай има индиректна субсидия от държавата за купувата, индиректна субсидия от провинцията за купувача, директна субсидия за производителя и още една индиректна субсидия чрез четири пъти по-евтините цени на газа в резултат на войната в Украйна и на насърчаването на Вова-Крыса от китайците. Така че да се сравняват китайски цени с каквито и да е други е безпредметно