Porsche активно внедрява електрификация в гамата си, като предлага електрически и хибридни версии на моделите си. Въпреки това, в компанията са предпазливи относно използването на батерии в своя емблематичен спортен автомобил 911. Той вече получи хибридна версия, но с малка батерия, която подобрява производителността. Това обаче е максимумът, който се предвижда, поне в близко бъдеще.

Допълнително тегло и други усложнения
Франк Мозер, вицепрезидент на компанията, отговарящ за линиите 718 и 911, коментира пред Drive, че Porsche няма планове да произвежда plug-in хибридно 911. Основният проблем са размерите на колата, заради които добавянето на PHEV ще повлияе на разпределението на теглото на колата и ще добави сложност.
„Не искаме да променяме „опаковката" на колата, не искаме да променяме разпределението на теглото, затова избрахме хибридния модел за допълнителна производителност, като не беше лесно да включим електрически двигатели в пакета", обясни Мозер.
Той отбеляза, че конструкторите и дизайнерите трябва да променят колата, като я направят много по-голяма, което ще повлияе на нейното представяне. И затова е решено, че Porsche няма да произвежда 911 plug-in хибрид, поне засега.
В същото време Porsche разработва електрическа версия на спортния си автомобил 718, който се очаква да пристигне през 2027 г. Въпреки това, компанията едва ли скоро ще пусне електрически 911. Изграждането на такъв би изисквало решаване на още по-големи проблеми с размерите и разпределението на теглото в сравнение с тези при хибриден 911 с plug-in.


3