IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Електрическият Cayenne е най-мощното Porsche в историята

Вторият SUV на ток в гамата на марката ще се предлага в два варианта

Porsche продължава по пътя към електрификация на гамата си, като добави в нея втори SUV, задвижван изцяло на ток. Това е Cayenne Electric – най-мощното производствено Porsche в историята на германския производител. То обаче няма да замени стандартния модел с ДВГ, а ще се продава заедно с него.


Електрическият Cayenne е най-мощното Porsche в историята (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Това не е Порше, а семеен СУВ за хора с много пари. Един път човек като го погледне от тази гледна точка, всичко си идва на мястото. Ако бяха решили наистина да направят спортен СУВ, щеше да изглежда много повече като Модел У - 0,23 въздушно съпротивление, нисък преден капак, ниско окачване, ниска маса.
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Колата е уникално добра според журн., които вече са я карали - окачване, обезлумяване, управление и мощност. Само че! Не прилича на Порше, а на китайка. Интериорът не е особено привлекателен. Тежи 2700 кг. Порше все още не се осмеляват да направят това, което се очаква от тях - да са технологичен лидер. С правилната платформа и батерии могат да смъкнат твглото с 300 кг, но те предпочират да използват бюджетни такива и резултатът си личи.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 2 седмици )
    Трагедия, безлично, тва ли успяха да извъкат 800кс. с лаунч над 1100.....Ония линк и ко и Х9 на Zeekr вече са с по над 1300к.с. Някога може и да са били бързи (макар, че не ги помня в най-технологичното състезание F1) но днес не виждам какво е конглокентното им предимство аххахахахахахах
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 2 седмици )
    Чудесно, почти сигурно ще последва "пазарния успех" на електрическата G класа с 1000 к.с. 200 000 евро за батерия и OLED дисплей, с живот под 10 години, едва ли ще клъвнат много.
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 2 седмици )
    Отзад Тойота, отпред китайска масовка, вътре - също. Било е някога Порше. Инак седалките изглеждат хубави. И това турбо на електрически автомобил!? Измисли си нещо, дето да е свързано с тока, а не с ДВГ...
  • #1
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 седмици )
    Нещо да коментирате? теслА У как се вписва като виждате как се справят немците?