Някога Mercedes-Benz C-Class (W203) се смяташе за по-комфортна алтернатива на BMW Серия 3, равна по престиж и надеждност. Възрастта обаче си взема своето и дори автомобил с трилъчевата звезда на капака започва да показва своите слабости. Ето шестте най-често срещани проблема с второто поколение на C-Class, за които трябва да сте наясно, преди да решите да си го купите.
Най-честите проблеми при второто поколение на Mercedes C-Class (ГАЛЕРИЯ):
И двете трансмисии на W203 - петстепенната 722.6 и седемстепенната 722.9, която е монтирана на мощните фейслифт версии, като цяло са надеждни. С напредване на възрастта обаче дори те могат да създадат проблеми.
За моделите със 722.6 те включват нестабилно превключване, сладникава миризма на антифриз в салона и мътно трансмисионно масло. При 722.9 е по-вероятно да има потрепвания, приплъзване и преминаване на трансмисията в авариен режим, което понякога изчезва след рестартиране на двигателя.
Какво да се направи
При петстепенната 722.6 тези симптоми обикновено се причиняват от теч в топлообменника в общия радиатор, което води до смесване на трансмисионното масло и охлаждащата течност да се смесват. При първи признаци на това, радиаторът трябва да се смени и двата кръга да се промият, за да се избегне повреда на съединителите и корпуса на клапаните.
При 722.9 проблемът най-често е дефектен корпус на хидроблока. Трябва да се направи диагностика и, ако е необходимо, да се подмени целия агрегат. Редовната поддръжка и смяната на маслото на всеки 60 000 км обаче позволяват на двете трансмисии да издържат до 300 000 км без сериозни ремонти.


0