IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BYD разкри защо ще убие въртящите се екрани

Този ход бележи прехода на китайците към по-чисти, по-свързани автомобилни технологични интеграции

Когато BYD излезе на световната сцена преди няколко години, китайската марка се появи с определено усещане за експериментиране, което беше трудно да се игнорира. Най-видимият пример беше инфотейнмънт дисплеят, който можеше да се върти на 90 градуса и да работи както в портретен, така и в пейзажен режим.


BYD


Въпреки че е предимно трик, това е помогнало на моделите на марката да се отличават от конкуренцията. Китайците обаче решиха, че въртящият екран скоро няма да бъде част от техните автомобили. А причината според Стела Ли, вицепрезидент на BYD, са техническите ограничения на някои приложения, най-вече Apple CarPlay и Android Auto.

Промяната вече започна

Затова автомобилният производител замени тази технология при показания само преди дни нов Atto 2 и ще я премахне и от другите модели. Оттук нататък екраните ще бъдат заключени в хоризонтална позиция.

"Започваме да използваме много приложения, като Atto 2 ще бъде първият модел с Google и Apple CarPlay. А ако клиентите искат да осигурят най-доброто изживяване, въртящ се екран ще ограничи тези приложения. Освен това видяхме обратната връзка от клиентите. Хората обичат въртящите се екрани, но употребата е много малка", обясни Стела Ли.

BYD


Технологични компромиси

Според BYD, инфотейнмънт екранът е бил по-лесен за използване в портретен режим, когато е неподвижен и в движение, като така е по-добър за навигация. Въпреки това, много експерти смятат пейзажния режим за по-подходящ, най-вероятно защото той се използва в огромното мнозинство съвременни коли. Освен това, Apple CarPlay и Android Auto работят само в този режим.

По време на същото интервю Ли отбеляза, че BYD планира да задълбочи сътрудничеството си с компании като Apple и Google, а заключването на ориентацията на дисплея опростява този процес. Фиксираният екран означава по-малко компромиси в интерфейса и по-гладка интеграция.


0 от 500
  • #1
    4 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 2 седмици )
    Китайците са царе да предлагат и рекламират неща които не са нужни на никого! После да се рекламират, че правят голяма услуга на клиентите, като спират да предлагат нещо което никой не е искал и никой не е ползвал. Съседа има един пудел който по някаква причина много обича да показва, че му се сер* и после да се хвали къде се е изс*ал и заровил изср*ното. И това при условие, че съседа ходи му събира изср*ното в торбички. Сигурно е китайски пудел. Типичен китайски подход има! :-) :-) :-)