IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на Hyundai: Клиентите решават бъдещето на автомобила, а не политиците

Genesis може да дойде в България през 2027, казва Ксавие Мартине пред Automedia

Ще има ли радикална промяна в автомобилния сектор в Европа с очакваните през декември нови регулации от Европейската комисия? На дневен ред ли е все още пълната електрификация на транспорта? Има ли място и за водорода в плановете на Европа? И, не на последно място, ще има ли достъпни като цена лични автомобили и в бъдеще?
 
  
Ксавие Мартине, Hyundai Motor Europe 
Ксавие Мартине, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe     
   
     
Automedia.bg обсъди тези теми с Ксавие Мартине, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe (HME). Мартине бе в България за представянето на концептуалния Ioniq THREE, който догодина ще се превърне в серийния модел Ioniq 3.

Бивш старши вицепрезидент по маркетинга на групата Renault и маркетинг директор на Dacia, Мартине се присъедини към Hyundai в края на миналата година, наследявайки поста от Майкъл Коул. 


13 въпроса към шефа на Hyundai Europe (ГАЛЕРИЯ):


В интервюто са използвани два въпроса от други медии
  
    

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 2 седмици )
    Четейки м/у редовете интервюто на ЕU-HYUNДАЙ-CE0 всички ние възприемаме РЕАЛната офанзива на южнокорейския водещ люкс-автобранд GENESiS, к. със своите здрави надеждни и дизайнерски перфектни Hi-tech-модели уверено с визионерски поглед води световния автопазар към нови хоризонти, като напълно стратегически удачна и перспективно ориентирана политика, с к. успешно+безпроблемно остави зад себе си гнилите и амортизирани по дифолт DE-бараки, к. свели тихо глави послушно го следват по пътя му напред!
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Кактус ( преди 3 седмици )
    Точно Хюндай с умрелите си двигатели 1.6 на Санта Фе и решението, да не ти дават достъп до елементарна смяна на накладки, ако не е при тях са пътници.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до 5 ( преди 3 седмици )
    Нищо не бъркам, ти си сбъркан. Инжекцион. Прочети малко автомобилна история. Инжекционът сам по себе си, без катализатор, намалява емисиите неимоверно заради много по-доброто дозиране на горивото, а оттам - и изгаране. Това се случава още през 70-те. Катализаторът се появява поне десетилетие по-късно.
  • #7
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Тоя е на най-неблагодарната служба - шеф на азиатска компания за Европа. Останалите само прибират правителствени помощи, военни поръчки и лобират за всякакви безумни работи, срещу които после да реват за компенсации, а тия трябва сами да си изкарват парите.
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 3 седмици )
    Слаба работа са електромобилите - толкова напъни, дотации, субсидии, и накрая няма и 20%. Ами като спрат субсидиите какво правим?
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 3 седмици )
    До 4: Бъркаш малко инжекцион с катализатор, но важното е че звучиш убедително :)
  • #4
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Потребителите никога не са решавали. Дори инжекцион нямаше да имаме, ако не бяха регулациите. Инжекционът се появява като пряко последствие от първите регулации за изгорелите газове в САЩ и Япония, в които смогът става толкова неприятен, че правителствата са принудени да действат. С безопасността е същото. Преди NCAP, единствено Мерцедес и Волво инвестират самоволно в нея.
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    алчността и грешна стратегия, тия бяха добра макра с Киа когато за 30к се взимаше кола, сега Тусона и Спортиджа с екстрите идват над 90к лева което е безумие.
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    С Великобритания са 18%, а с Норвегия, която е над 90% електрически продажби колко стават? Сигурно над 20%, а това не е никак малко и расте постоянно.
  • #1
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Интересно ми е доколко твърдението, че клиентите решават бъдещето на автомобила е вярно. Очевидно е, че потребителите в Европа в момента искат достъпни автомобили. Продажбите са ниски защото всичко е супер скъпо. Същевременно обаче масово автомобилните производители престанаха да произвеждат най-евтините си модели. Всичко е станало по-голямо, по-скъпо по-SUV. Например модели с 3 врати вече практически няма. Наистина ли клиентите убиха евтините автомобили?