IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mitsubishi не се отказва от възраждането на Evo

Легендарният модел ще се завърне като хибрид или електромобил

Възраждането на вдъхновения от рали-спорта седан Mitsubishi Lancer Evolution остава в плановете на японския производител, като новият модел ще получи хибридно или електрическо задвижване. Това разкри един от водещите инженери на марката Каору Савасе пред The Drive, като допълни, че компанията му разполага с всичко необходима за възраждане на проекта.


Lancer Evolution


„Това е и моята лична мечта. Разполагаме с нужните технологии и естествено, като се има предвид глобалната среда, и времената, в които живеем, електрификацията ще бъде посоката, в която ще вървим", коментира Савасе.

Сред тези технологии е електрифицираната мощност, включително бензиново-електрически plug-in хибридни системи, които Mitsubishi е разработила за модели като Outlander. Популярният SUV разполага с четирицилиндров бензинов двигател и два електромотора.


Outlander


Самият Савасе се счита за „кръстник" на Super All-Wheel Control – или S-AWC – система за задвижване на четирите колела на Mitsubishi. Това е запазената марка на семейството Evo, и се използва в електрифицирана форма в plug-in хибридния Outlander.

Електрическите двигатели могат да променят въртящия момент по-бързо, отколкото бензиновият двигател може да увеличава или да намали оборотите, добавяйки ново ниво на възможности към мощния автомобил.


Lancer Evolution


Evolution X е базиран на последното поколение на Lancer, пуснато на пазара през 2008. Седанът се задвижва от 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор „4B11" с 300 к.с. и 366 Нм, съчетан с петстепенна механична или шестстепенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

Това е изцяло разработка на Mitsubishi, въпреки че двигателят е слабо свързан с 2.0-литровия турбо мотор в днешния хечбек Hyundai i30 N, основно с някои спецификации на двигателния блок.


0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 3 ( преди 1 месец )
    Golf R и Mercedes A45 AMG са хечбеци но иначе имат доста сходни характеристики със Lancer Evo. И те са с предно разположени двигатели с 4 цилиндъра, 2000 кубика турбо и мощност 280-400 коня. И те са AWD с електронен контрол. И са доста по комфортни за ежедневно каране. Мицубишито е по сурово и брутално усещане. Вози твърдо, шумно е, гори много бензин. Но пък издържа на бой и може много да се тунингова. Има много афтърмаркет части за тях.
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    до 2 ( преди 1 месец )
    10-ката имаше имаше визия ако, не друго. Стария може да е бил страхотен, но беше грозноват, имаше си чар, но никой не го купил заради вида му.
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Уви и те като Нисан от време на време припомнят, че са имали някой легендарен модел в опит да привлекат малко внимание, но така си остава. Малко марки в наши дни могат да си позволят да направят подобен автомобил, просто защото масовите марки имат 1 платформа и тя не е подходяща. Да правят втора само заради един нишов модел няма да се случи.
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Нищо не разбиращ ( преди 1 месец )
    А какво щи кажат светилата на Рено по случая - това е ясно .... по скоро зададен Отговор.... жалко за Митцубиши и за типично Японския ЕВО....