IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mitsubishi показа как ще изглежда новото Pajero

Всъдеходът е напълно променен, ако се съди по концепцията Elevance

Новото Mitsubishi Pajero ще бъде представено през 2026, като SUV-ът с рамна каросерия ще получи преработен екстериор и напълно променен дизайн.  Междувременно, концепцията Mitsubishi Elevance, предшественик на Pajero, беше представена на изложението за мобилност в Токио.


Mitsubishi Elevance


Mitsubishi Elevance се отличава с брутален дизайн с висок преден капак, разширени калници и вертикални LED фарове. Новият Mitsubishi Pajero 2026 със сигурност ще заимства тези характеристики, посочват японските медии.

Салонът на Mitsubishi Elevance има плосък волан, монтиран на екран с пълната ширина на арматурното табло. Вътре са налични шест отделни седалки, като тези на предния ред може да се обръщат срещу посоката на движение. Освен това към всъдехода се предлага каравана с двойно легло и кухня.


Mitsubishi Elevance


Новият Mitsubishi Pajero (моделът вероятно ще загуби префикса Sport) беше забелязан наскоро по време на тестове и наподобява концепцията Elevance. Съобщава се, че той ще бъде изграден върху шасито на пикапа L200. Очаква се серийният модел да разполага с 2,8-литров турбодизелов двигател с мощност 204 конски сили и осемстепенна автоматична скоростна кутия.

Концептцията Mitsubishi Elevance разполага с plug-in хибридна система и системата за задвижване на всички колела S-AWC на ​​компанията с режими за различни видове офроуд условия и системата за контрол на сцеплението AYC.

0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    дано ( преди 1 месец )
    да успеят отново да се съживят и да се вдигнат на крака. Трябваше да си вземат поука от това което се случва с Нисан. Рено колкото и да им помогна преди години, толкова и им пречи в момента. Чудя се как Япония която е по силна индустриално и по специално автомобилно от Франция ДОПУСНА тази гавра с нейни емблематични марки. То е ясно, че нещата вървят към раздяла след всички скандали с Рено. Но засега отлагат за да се спечелят едни пари, но краят идва, дано да е по бързо.
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тойота за разлика от Мицубиши успя да устои и да си запази стратегията и сега продава толкова много коли че може да си позволи да произвежда и джипове които трудно покриват съвременните изисквания. Даже върнаха в производство и старите модели LC70 само и само да задоволят всичките си клиенти по света. Мицубиши имаше шанс да направи същото. Можеха да направят модернизирани версии на Паджеро 1 и 2 и да избият рибата. Но това че се хванаха с Рено беше голяма грешка. От там почнаха проблемите
  • #2
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Жалко за марката ( преди 1 месец )
    Най вероятно ще го оплескат. Имаха шанс с този модел да си вдигнат продажбите но явно пак няма стане защото правят глупости и не се учат нито от собствената си история нито от другите производители. Как може да имаш супер успешни модели които в миналото си продавал милиони бройки, да имаш и топ маркетинг с победи във WRC и рали Дакар 12 пъти с което добиваш популярност и фенове по целия свят и накрая да вземеш да съсипеш всичко това до толкова че да не продаваш нищо и хората да те забравят?
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ужас