IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mitsubishi праща емблематичен модел в историята

Японците се отказват от нов Colt, базиран на Renault Clio

Японският производител Mitsubishi се отказа от плановете си да пусне на пазара нова версия на хечбека Colt, базирана на последното поколение на Renault Clio. Според Automotive News Europe компанията е решила да се съсредоточи върху по-популярните сегменти - семейни модели и SUV.


Mitsubishi Colt


Както е известно, настоящият Colt е създаден на базата на актуализираното Clio, моделна година 2023 и се различава от френския си аналог само по емблемите, решетка и гаранционни условия. Подобна стратегия беше използвана и за други модели на марката, включително Mitsubishi ASX, създаден на базата на Renault Captur.

Въпреки това главният изпълнителен директор на Mitsubishi Europe - Франк Крьол, заяви, че компанията възнамерява да засили позицията си там, където традиционно е силна - в класа на практичните автомобили с просторни каросерии и SUV. Сред тях са ASX, Eclipse Cross и Outlander.

В момента Colt все още е достъпен за поръчка при дилърите на японската марка, но с пускането на новия Clio в началото на 2026 моделът ще бъде спрян от производство.


0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    От Mitsubishi най-добре да прекратят,, партньорството,, с Renault и да се съсредоточат върху собствените си проверени и доказали се марки и модели!!! И без това френските коли са ,, герои,, на много вицове!! Това дали е случайно ???
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    От Mitsubishi най-добре да прекратят,, партньорството,, с Renault и да се съсредоточат върху собствените си проверени и доказали се марки и модели!!! И без това френските коли са ,, герои,, на много вицове!! Това дали е случайно ???
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Какво се мотаят с тая ,, телефонна кабина,, colt 6 - грозно, неудобно, не случайно който е сгрешил да си го купи , бърза да се отърве от него!!! Да върнат в производство Colt 5-та - стабилна и надеждна малолитражка !!! С тия платформи от Renault съвсем ще закъсат!!!
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Само грандис до 2011 е перфектен все още тук там
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До #3 (2 част) ( преди 2 месеца )
    И така, този модел на управление осигури силни позиции на Renault, добри продажби и тяхната си върви добре, а всички подчинени в "съюза" с тях са в батака. Погледни, Peugeot се усетиха и в момента правят абсолютно същото с марките които придобиха, унищожават идентичността им, наложиха обща платформа за няколко модела, и друга за други няколко модела, обща *** техника и различни емблеми, ..и скапаха всичко и всички. Корпоративните плъхове винаги са искали монопол. А не конглокентна среда.
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    До #3 ( преди 2 месеца )
    За какво им е това? Хора, тия неща Mitsubishi не си ги решават сами. Ей това прави Renault, поема марки във финансово затруднение (Nissan), или такива с нестабилни позиции на даден пазар (Mitsubishi).Взети под крилото им, оттам долните франсета технически притежават правата да се налагат. Ей това значи да си в "съюз" с Renault. Спират им собствените модели, кранчето за разработки, налагат им техни платформи и направо им спират модели за да не конглокират моделите на Renault.
  • #5
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Много върли фенове на Митсубиши са наплюнчили Клиото във форума, но подозирам че не са гледали цените на колите които Митсубиши сами си проивеждат наскоро. Outlander-a е 112К на гранде промоция в момента. Колкото и да ми харесват, тази цена е прекалена и много малко хора в България биха я платили. Ако продоват на тези цени навсякъде по квета, много скоро ще се озоват при Нисан.
  • #4
    6 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    спираите таиа френска барака
  • #3
    11 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Извинявам се, 1.2 MIVEC е 80 коня,а 1.0 MIVEC е 71 коня! Да върнат и двата, пак са по-митсубиши от това пошло Рено. Ей сега чета тест на Space Star 1.2 MIVEC в Ауто-Билд и пише 5,5/100км. разход градско, 6/100км. със 130км/ч. по магистрала и 4,8/100км. извънградско. За какво изобщо им е това Рено?!
  • #2
    13 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Срамота е да продаваш френска еднодневка под великата марка Митсубиши! По-добре да пуснат спрения от производство Space Star 1.2 MIVEC със 72 коня и ще е истинско здраво Мицубиши,а не тая трошлива консерва с грозен дизайн Рено Клио с фарове като от камион големи и голяма емблема като от ТИР, високи врати,малки прозорци и липса на обзор, тия отзад са като в танк.