V8 двигателите в галерията по-долу впечатляват със своя звук и динамика, но за това удоволствие ще трябва да се плати не само на бензиностанцията. В този списък са събрани пет такива двигателя, които могат да създадат сериозни проблеми за своите собственици.
Пет V8 двигателя с кратък ресурс (ГАЛЕРИЯ):
BMW N63
Първоначалната идея изглеждаше брилянтна: компактно монтиране на турбокомпресорите във V-образната част на цилиндровия блок. Това намали турбо дупката и направи реакцията на двигателя впечатляващо жива. Зоната на турбокомпресора обаче се превърна в източник на прегряване, "изпържване" на съседни компоненти, което предопредели много от проблемите на двигателя.
Първоначалната идея изглеждаше брилянтна: компактно монтиране на турбокомпресорите във V-образната част на цилиндровия блок. Това намали турбо дупката и направи реакцията на двигателя впечатляващо жива. Зоната на турбокомпресора обаче се превърна в източник на прегряване, "изпържване" на съседни компоненти, което предопредели много от проблемите на двигателя.
Основният проблем на N63 е катастрофалният разход на масло. Причините са бързо износващи се уплътнения на клапаните поради прегряване и коксуване на буталните пръстени.
Проблемите започват да се появяват още на 60 000-80 000 км, а основен ремонт често се налага на 120 000-150 000 км. Екстремната топлина също така уврежда изолацията на кабелите и сензорите.


4