IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Легендарно ателие тунингова китайски модел, продаван и у нас

Leapmotor и Irmscher обединиха усилия, за да създадат чудовище с 600 конски сили

В автомобилния свят съюзите често водят до неочаквани резултати, но малцина очакваха немският тунинг експерт Irmscher да доработи китайски електрически кросоувър. Резултатът обаче е налице и това е Leapmotor i C10 – електрическо чудовище с мощна модификация с компресор, което се превръща в сериозен претендент в сегмента на спортните SUV-та.

Leapmotor i C10


Базиран на Leapmotor C10, новият модел демонстрира впечатляващи характеристики: 598 конски сили, които го изстрелват от място до 100 км/ч само за 4 секунди. Тази внушителна мощност е директен отговор на европейските конкуренти.

Проектът е особено интересен заради немското ателие Irmscher, което традиционно е специализирано в усъвършенстването на модели на Opel – друга важна марка в концерна Stellantis. Този „фабричен“ тунинг на практика легитимира китайската марка на европейския пазар под контрола на своя съсобственик Stellantis.

Leapmotor i C10 разчита на система за задвижване на всички колела с два двигателя, които осигуряват споменатите 598 к.с. Въпреки спортните амбиции, кросоувърът запазва и солиден пробег – батерия с капацитет 81,9 кВт/ч гарантира 437 км автономност. Управлението е допълнително подобрено чрез преработено окачване.

Leapmotor i C10


Визуално, Leapmotor i C10 веднага се отличава от стандартния модел. Автомобилът е стъпил на масивни 20-цолови джанти Irmscher, добавен е и извит заден спойлер, който подчертава спортната му осанка. Цялостната визия е подсилена от матово черно покритие с контрастни, агресивни червени вложки.

И накрая, за да запази ексклузивността си, Leapmotor i C10 ще бъде пуснат в силно лимитирана серия от едва 250 автомобила. Цената за този електрически "хот-роудър" е фиксирана на 49 900 евро, което според Carscoops го прави атрактивно предложение за колекционери и ентусиасти.


0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нищо не са правили по двигателя. Стоково AWD версията си прави 0-100 за 4 сек Иначе изглежда не лошо. Почти не личи, че е китаец. Първите Leapmotor-и дето обявиха бяха със смехотворни показатели. Но това има потенциал. Разхода му го дават учудващо висок само.
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ха ха ха! ( преди 1 месец )
    В тая "статийка" Румбата утрепа дори и Пепи Шекера! ))))
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само заради компресора е интересен проект, освен ако не сте имали в предвид този на климатика. Шегата настрана, за 50 хил юро не е зле, само джантите с тези 20 цола ми се струват прекалено големи, защото вдигат разхода.