IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова китайска марка стъпи в България

Leapmotor става част от портфолиото на „София Франс Ауто“

Още един китайски автомобилен производител стъпва на българския пазар. Това е марката Leapmotor, която е собственост на Stellantis и съответно влиза в портфолиото на представителя на концерна у нас –„София Франс Ауто“.


Leapmotor C10


С това компанията стана официален вносител вече на девет марки на Stellantis за България (останалите са Peugeot, Citroen, DS Automobiles, Opel, Alfa Romeo, Jeep, FIAT и Abarth). А включването на Leapmotor е част от глобалната стратегия на концерна за предлагане на достъпни електрически превозни средства.

Китайската компания е основана през 2015. Преди 2 години контролният пакет акции стана собственост на Stellantis, което позволи навлизане на европейския пазар. Там се предлагат основна два електрически модела - C10 и T03, които скоро ще се появят и у нас.


Leapmotor T03


Първият е SUV (на снимки най-горе), е базиран на архитектурата LEAP3.0 на Leapmotor, като е оборудван с технологии като Cell-to Chassis (CTC) и интелигентната система за управление и комфорт в купето. Този модел от D-сегментa постига пробег до 974 км при комбиниран WLTP режим във версията REEV (Range Extender Electric Vehicle, удължител на пробега).

T03 е компактен електрически автомобил, насочен към младата генерация и дигиталните технологии. Предназначен за градско шофиране, моделът е с двигател със 114 к.с., предлага пробег от 265 км по WLTP и разполага с три режима на управление: комфортен, ефективен и спортен.


0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 5 месеца )
    До #3:Първо *** до шоурум на БМВ и покорай някое, пък после ръси ум по форумите! Кло сети са точно китайските и Тесла - евтини материали, некачествено сглобени и като цяло, ужасно некачествено изглеждащи... пътни превозни средства. И като седнеш вътре те лъхва една гадна индустриална миризма... на евтини пластмарии. Щото има и скъпи и качествени. Те така. А за рейнджа... проблемът на електромобилите не е в рейнджа, а във времето за зареждане. Ако е над 10 минути - вече не е функционално.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Китайските автомобили станаха същото като китайските телефони-толкова много марки, подмарки и модели, че се губиш. Имат единици, които превъзхождат Самсунг или айфон, но цената е над 1000-1200юро. Такива с неземна камера или зареждане за 10 мин.
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Стига вече са ни ги натрисали тия еднодневки. Почнем ли да купуваме китайски коли по добре да отиваме в Африка
  • #2
    4 rate up comment 5 rate down comment
    до 1 ( преди 5 месеца )
    Е пак ще е по добре от немските кло сети на бмв с пробег 300км
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Значи след година-две всичко в Стелантис ще е Леапмотор, но с различна емблема и съответна надценка. Все едно ми трябвашеноще една причина да не си купя нищо от въпросния концерн.