fallback

VW плаща на шофьори на Honda CR-V, за да преминат на Tiguan

Германската компания предлага стимули и за други свои модели

Volkswagen поставя цена на лоялността на потребителите към дадена марка, като е готов да плаща за това. Компанията предлага на настоящите собственици на Honda в САЩ сериозен стимул при покупка на автомобил от германската марка.

Всеки, който има Honda от 2015 или по-нова, може да получи бонус от 2000 долара при покупка на Tiguan от 2025, когато го вземе на лизинг чрез Volkswagen Financial Services или Wells Fargo. Освен това компанията предлага бонус от 750 за моделите Taos от 2025 и 2026.

Промоцията стартира на 1 октомври и продължава до 5 януари 2026, което дава на собствениците на Honda достатъчно време да направят тест-драйв, за да придобият представа за автомобила. Те няма да бъдат принуждавани да се разделят с настоящата си Honda, за да получат бонуса, който предстой са бъде включен и в други програми на Volkswagen.

За да се увери, че посланието стига до потребителите, германският производител пусна национална рекламна кампания в социалните медии, стрийминг услуги като Hulu, Prime Video и HBO Max и традиционната телевизия. Рекламите поставят Tiguan рамо до рамо с Honda CR-V, подчертавайки по-силния му двигател и по-ниските разходи за поддръжка.

„Целевите клиенти всъщност са доста сходни. Знаехме, че наборът от функции на новия Tiguan ще бъде много привлекателен за това, което мотивира много шофьори на CR-V шофьори. Ако искаме да запознаем някого с Volkswagen, особено с Tiguan, това наистина е областта, към която да се насочим", коментираха от компанията.

Кампанията стартира в битките на VW с намаляващите продажби на Tiguan и Taos. През третото тримесечие продажбите на Tiguan спаднаха с 23% до 48 951 единици, докато продажбите на Taos намаляха с 15% - до 40 524.

В същото време CR-V на Honda нарасна с 3,1% до 307 501 единици за същия период, запазвайки мястото си като втория най-продаван компактен кросоувър в Америка, изоставайки само от RAV4 на Toyota.

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    До #5 . То и Тигуана струва толкова, аз например платих 57000 за моят Тигуан с екстри като кожа и панорамен покрив. Мислех да купя Хонда или Тойота, но Тигуана наистина си струва парите. Натъпкан е с екстри които ги няма в японките, нищо че съм фен на японските и имам две други японски Мицубиши и Тойота. Ще я покарам няколко месеца и ще видим дали си е струвало риска
  • #12
    Германците ( преди 1 месец )
    С неправилните глаголи правят неправилни автомобили които глаголи трябва да се спрягат в сервизите да поправят неправилните технически части
  • #11
    анонимен ( преди 1 месец )
    Този Тиган няма хибрид, толкова за VW скоро като им изчезне дизела и приклюват, нямат хибрид дори не разработват.
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    9-ти, ти щом не си дай 150к за ФВ Туарег!
  • #9
    до 5 ( преди 1 месец )
    Само умопобъркан може да даде 110к лв за хонда
  • #8
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    До #6 Не съм чул някой да e сменил Toyota за VW, освен ако не търси дизел. Ако трябва да сравняваме Toyota и Honda, Toyota имат от I3 до V12. Honda имат 1.0 и 1.5. Сигурно имат и V6 за Северна Америка.
  • #7
    Johnny Bravo ( преди 1 месец )
    Стимулаций, сър
  • #6
    Истина ( преди 1 месец )
    трябва да съм психично болен за да сменя едната кола с друга само за 2хил долара. поне 12 хиляди да приготвят за да си помисля ако сменям да е към другата марка, особено от хонда. ако бях на тойота бих се замислил, ама от хонда ....някой болем мозък го е измислил това....
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Стартовата цена на Honda CRV в България е 98 000лв Но реално никой не купува тази версия. Всеки иска версията с 4х4 и по добрия пакет на оборудване а там вече отиваме над 110 000лв.
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    За съжаление тази Honda не е толкова добра колкото старите поколения. Въпреки по модерните технологии голяма част от практичните елементи са премахнати и на тях място са сложени излишни неща или екстри които да качат колата в по горен клас за да се продава на по висока цена. Липсата на избор на двигатели, липса на дизел, липса на ръчна скоростна кутия и класически автоматик, само една CVT кутия и само версия хибрид...... всичко това е минус.
fallback
Последни