Отдавна се знае, че турбодвигателите в европейските автомобили изискват внимателна поддръжка: разход на масло, прегряване, нагар по клапаните и буталните пръстени. Всичко това води до скъпи ремонти. Има обаче и някои приятни изключения - двулитрови двигатели, които лесно издържат стотици хиляди километри. За пет от най-надеждните ще ви разкажем в галерията.
5 от най-здравите 2.0 турбо от Европа (ГАЛЕРИЯ):
Някои слаби места останаха, но те се проявяват най-вече при по-голям пробег. Ангренажната верига обикновено се разтяга едва на 150 000 километра, а маслената помпа с променлив работен обем и горивната помпа за високо налягане може да се нуждаят от внимание по същото време.
Термостатът и водната помпа понякога започват да ви притесняват малко по-рано - след 120 000 км. Иначе двигателят се оказва предвидим и доста надежден. При внимателна експлоатация и навременна поддръжка, той може да издържи над 300 000 км преди основен ремонт.


0