Отдавна се знае, че турбодвигателите в европейските автомобили изискват внимателна поддръжка: разход на масло, прегряване, нагар по клапаните и буталните пръстени. Всичко това води до скъпи ремонти. Има обаче и някои приятни изключения - двулитрови двигатели, които лесно издържат стотици хиляди километри. За пет от най-надеждните ще ви разкажем в галерията.
5 от най-здравите 2.0 турбо от Европа (ГАЛЕРИЯ):
BMW B48
BMW има сложни отношения с турбокомпресора. Например, двигателят от серия N20, познат от "тройката" F30, създава много проблеми на собствениците си с крехката си ангренажна верига, прегряването, ранния разход на масло и други "изненади". В Мюнхен обаче успяха да поправят ситуацията през 2014 г. с пускането на "модулния" двигател от серия B48.
BMW има сложни отношения с турбокомпресора. Например, двигателят от серия N20, познат от "тройката" F30, създава много проблеми на собствениците си с крехката си ангренажна верига, прегряването, ранния разход на масло и други "изненади". В Мюнхен обаче успяха да поправят ситуацията през 2014 г. с пускането на "модулния" двигател от серия B48.
Новият двулитров турбодвигател е с алуминиев блок надеждно верижно задвижване на ангренажа. Турбокомпресорът MHI Twin Scroll с отделен охладителен кръг и интегриран интеркулер също предлага достатъчна здравина.


0