Отдавна се знае, че турбодвигателите в европейските автомобили изискват внимателна поддръжка: разход на масло, прегряване, нагар по клапаните и буталните пръстени. Всичко това води до скъпи ремонти. Има обаче и някои приятни изключения - двулитрови двигатели, които лесно издържат стотици хиляди километри. За пет от най-надеждните ще ви разкажем в галерията.
5 от най-здравите 2.0 турбо от Европа (ГАЛЕРИЯ):
Да, B48 все още е взискателен към качеството на горивото и редовната смяна на маслото, като почти всеки съвременен двигател, но има много по-малко сериозни слабости от предшественика си.
Високият разход на масло е рядкост и обикновено се появява след 100 000 км. Това най-често се дължи на втвърдени уплътнения на клапаните, чиято подмяна е сравнително евтина. Като цяло, ресурсът на B48 често надвишава 250 000 км при правилна поддръжка.


0