IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Автомобилни митове, в които милиони шофьори вярват

Някои погрешни схващания могат дори да съсипят колата ви

Някои автомобилни митове изглеждат безобидни, но в действителност те могат да доведат до повреди и ненужни разходи.  Австралийското издание The Drive е съставил списък с най-лошите погрешни схващания, в които милиони шофьори все още вярват.

Истината е проста - зад всеки мит се крие остарял опит или неразбиране на технологиите. И колкото по-скоро собствениците на автомобили се откажат от тези погрешни схващания, толкова по-дълго ще издържат колите им и толкова по-спокойни ще бъдат на пътя.


Митовете, в които милиони вярват(ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 месец )
    Това с нова от магазина не си много прав. Виж за Нисан Кашкай с 1.2 двигател, на Стелантис с 1.2 двигател. При близки Шкода Октавия дизел "умря" на 1000 км. поради неработещи датчици. Всичко бе оправено по гаранция, но все пак лошото чувство си остава.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    raiders ( преди 1 месец )
    Вижте сега, най-добрата кола винаги е била чисто новата от магазина. Тя е и най-здрава, очевидно оригиналното окачване и двигателя без проблеми ще минат 100к, да не кажа и 200к км, иначе съм съгласен, че има модели който цепят времето, но всичко зависи от парите който си готов да дадеш. Какво искаш, а и това получаваш. Другото си е на късмет. Иначе да кажат как се обслужва В6 или В8 на ауди, бмв и мерцедес...
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    Много хора бъркат "по-здрави" с "по-достъпни".Когато една кола стане достатъчно достъпна,т.е. достатъчно стара,тя вече е хубава и здрава....защото можем да си я позволим.Първата ми кола беше Голф 2,от ония най-здравите за всички времена.Нямам друга кола в живота си на която да съм сменял толкова пъти амортисьори и да съм бърникал по моно иджекцията почти всеки месец.Вярно,тогава нямах познания и пак я оправях сам.Но много хора,новите коли които плюят днес,след 10 години ги купуват и ги хвалят :-
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    за българите винаги предното поколение на даден модел е по-добро . Пък гледам превозвачите все нови камиони купуват. Това че у нас се внасят съмнителни и проблемни автомобили не е представителна извадка за качеството им.
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "В случая просто се премахва метал от нормален радиатор и затова такива дискове ..."?!?! Петреееее, какви радиотори бе, пееендел недоклааатттен?
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    3-ти, напълно подкрепям, че не са по-здрави. По-безопасни- да, но по-здрави не!
  • #3
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Със шеста точка няма как да се съглася. Абсурдно е да се говори, че днешните автомобили са по-здрави от старите. Кое им е по-здравото!? Стотиците пластмасови елементи? Десетките датчици, блокове, филтри, клапани.....?
  • #2
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    На моят бензинов шестак му трябва полвин цигара време за да загрее и да може да се кара. Преди това е твърде нервен и сприхав. То се чува как измърква и се успокоява. За мен е пагубно да натискаш колата над средни обороти преди да е загряла поне 10 мин. Няма ново, няма старо - триенето и термо динамиката са си факт. Но пък съм убеден , че старите коли са по добри. Щото са правени от инженери с цел да се движат. Новите са объркани между икономия на разходи, еко , сигурност, софтуер с куп датчици
  • #1
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Алекс ( преди 1 месец )
    И преди, и сега двигателят трябва да се загрява.2-3 мин.са достатъчни.Законите на физиката са същите както преди 100 год.