През годините повечето автомобилни производители са допускали големи грешки, като някои от тях имат сериозно последствия. Често те са свързани с дизайна или маркетинга на даден модел, което води до неговия епичен провал на пазара. Някои от тези гафове все още преследват големи автомобилни компании и лепват петно на репутацията им.
Най-големите гафове на автомобили производители (ГАЛЕРИЯ):
Кампанията на Jaguar „Copy Nothing“, представена през миналата година, беше смел опит да се определи марката като иновативна и оригинална. Слоганът имаше за цел да предаде, че Jaguar цели създаването на нещо уникално, без копиране на тенденции. Звучи добре, но кампанията бързо се провали, след като стана ясно, че Jaguar е силно вдъхновен от дизайна на конкуренти.
Реакцията на британския производител беше бърза, но големият проблем в случая е, че компанията попадна в обяснителен режим. И трябваше да се оправдава за това дали копира дизайна на други марки. А това съвсем не е маркетинговата победа, на която в Jaguar се надяваха.