Беше време - не толкова отдавна - когато Nissan Qashqai бе най-продаваният нов автомобил у нас, със солидно рамо от реекспорта. През този година интересът към доста поскъпналото трето поколение рязко намалява (-34% спрямо 2024), но пък все повече купувачи се насочват към Qashqai на старо. От началото на годината до края на септември в страната са регистрирани още 2113 бройки Qashqai втора ръка, с 11% повече на годишна база. Интересът е разбираем - става дума за SUV, който при това бе доста евтин като нов, за разлика от сегашния, и това се изразява в достъпни цени и за употребяваните машини. Освен това има репутацията на японското качество, независимо, че всъщност се произвежда в Съндърланд, Великобритания. Заслужена ли е обаче тази репутация? Нека видим какви са предимствата и най-честите проблеми при Qashqai второ поколение.
Nissan Qashqai на старо - плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):
Предлагането на Qashqai II в България е, както стана дума, все по-изобилно. Цените в малките обяви варират от 13,000 лева за вариант с малък бензинов мотор на 10 години и на (уж) 170,000 км, до цели 38,900 лева за 1.3 бензин на (уж) 78,000 км от 2020 година. Средната цена за второто поколение на Qashqai е 20,800 лева.


0