IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BYD счупи рекорда на Нюрбургринг за кола на ток

Yangwang U9 Xtreme би постижението на Xiaomi SU7 Ultra с близо 5 секунди (ВИДЕО)

Новият BYD Yangwang U9 Xtreme продължава да чупи световни рекорди. Този път суперколата стана най-бързият електрически автомобил на прочутата писта "Нюрбургринг". Той измина 20,8-километрова обиколка за 6:59,157 мин. Постижението беше регистрирано от персонала на пистата и представители на TÜV, германският орган за технически прегледи.


BYD Yangwang U9 Xtreme


Електрическият BYD Yangwang U9 Xtreme подобри рекорда, поставен от друг китайски модел - Xiaomi SU7 Ultra, с близо 5 секунди. Той се представи по-добре и от мощните Rimac Nevera (7:05.29) и Porsche Taycan Turbo GT (7:07.55). BYD обаче не успя да надмине рекорда за всички времена, поставен от Mercedes-AMG One (6:29.09).

Заслужава да се отбележи обаче, че новият BYD Yangwang U9 Xtreme е значително по-мощен от всички свои конкуренти, тъй като е оборудван с четири електромотора, чиято сумарна мощност е 3000 конски сили.



Суперколата може да ускори от 0 до 100 км/ч за 2,36 сек и да измине четвърт миля (402 м) от място за 9,78 сек. Наскоро тя разви максимална скорост от 496 км/ч, което я прави най-бързата кола в света. С батерията от 80 кВтч, пробегът е 450 км. От модела ще бъдат произведени само 30 бройки на цена от 250 000 долара.

0 от 500
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до 8 ( преди 1 месец )
    Сега пък конете били много за това бил бавен. Ти сериозно ли? Тогава защо по-слабите електрички нещо ги няма? Под 8 мин имаш 3-4 електрички най-слабата от които е 900 коня. При положение че половината хот хечове с по 300-400 коня са там.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Ха ха ха - звездичките са модела Шевролет - Koрвет
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    *** който е направил това време е с ЗТК пакет - цената с този пакет започва от около $212 000, но ако не се лъжа, времето е направено от служител на Шевролет, който не е професионален пилот. Без този пакет няма обиколка, но според мен, би трябвало да даде време около това на Yangwang - все пак с пакет е направил обиколка с над 8 сек по-бързо
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    До 4. Тези 3000 коня не са заради нюрбургринг. Там дори повече пречат, отколкото помагат. Тези 3000 коня са за преодоляване на границата от 500 км в час. На практика са напълно достатъчни, но в момента работят върху управляемостта при такива скорости, защото пилота започна да намалява след 496 км в час, след като автомобила "изтърва пътя" и излезе от лентата в която се движеше, А при 50 км/ч всяка мили секунда реакция на водача е важна. А може да е PR, за да пишат няколко пъти, че чупят рекорда
  • #6
    2 rate up comment 6 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Започва от 180 е ключовата дума. Започва. Въпросът е автомобилът за 180 000 купен от шоурума какво време има на Нюрбургринг? Защото този електромобил така си излиза от завода и не му пипаш нищо.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    До 3 - Шевролет Корвет ЗР1 е с време 6:50.76 и започва от $183 400
  • #4
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Първо виждаме колко смисъл има в кола над 500 коня. И второ ако 250к евро е евтино, интересно какво е скъпо. И това за кола която е произведена в страна, където добива на стомана, на алуминии и на редки метали се субсидира от държавата, после производството на чипове и електрички като цяло се субсидира и за капак колата се продава на загуба. Т.е. в една нормална пазарна икономика тази кола щеше да струва над 350к евро.
  • #3
    3 rate up comment 8 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    А сега правилният въпрос. Колко струват автомобилите които правят под 7 минути на Нюрбургринг? С какво са по-добри от този електромобил, освен ако не говорим за фенщина?
  • #2
    4 rate up comment 7 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Да добавя. Dacia spring е още по-евтина и времето на нюрбургринке е само пет минути по-бавно. Че какво са пет минути? Една бърза цигара време.
  • #1
    11 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    Понеже псевдолектриците много обичат да сравняват колко по-бавни били колите с ДВГ, а били в пъти по-скъпи. Е - Алфа Ромео Джулия QV, модел на 10 години, 2500 коня по слаба от това, 3 пъти по-евтино и 1000 пъти по практично има 33сек. по слабо време на същото трасе. И съм сигурен, че Алфата може да направи 20 поредни обиколки с подобно време. Докато този кютук с теоретичния пробег от 450км ще му трябват 2 дни за 20 обиколки,ако изобщо батерията издържи на разряд-заряд с такова темпо