IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BYD счупи рекорда на Нюрбургринг за кола на ток

Yangwang U9 Xtreme би постижението на Xiaomi SU7 Ultra с близо 5 секунди (ВИДЕО)

Новият BYD Yangwang U9 Xtreme продължава да чупи световни рекорди. Този път суперколата стана най-бързият електрически автомобил на прочутата писта "Нюрбургринг". Той измина 20,8-километрова обиколка за 6:59,157 мин. Постижението беше регистрирано от персонала на пистата и представители на TÜV, германският орган за технически прегледи.


BYD Yangwang U9 Xtreme


Електрическият BYD Yangwang U9 Xtreme подобри рекорда, поставен от друг китайски модел - Xiaomi SU7 Ultra, с близо 5 секунди. Той се представи по-добре и от мощните Rimac Nevera (7:05.29) и Porsche Taycan Turbo GT (7:07.55). BYD обаче не успя да надмине рекорда за всички времена, поставен от Mercedes-AMG One (6:29.09).

Заслужава да се отбележи обаче, че новият BYD Yangwang U9 Xtreme е значително по-мощен от всички свои конкуренти, тъй като е оборудван с четири електромотора, чиято сумарна мощност е 3000 конски сили.



Суперколата може да ускори от 0 до 100 км/ч за 2,36 сек и да измине четвърт миля (402 м) от място за 9,78 сек. Наскоро тя разви максимална скорост от 496 км/ч, което я прави най-бързата кола в света. С батерията от 80 кВтч, пробегът е 450 км. От модела ще бъдат произведени само 30 бройки на цена от 250 000 долара.

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хаах поредното писто ( преди 1 месец )
    Сериен Порш с упадъчно ДВГ с 6 пъти по-малко коне и примитивни ръчни скорости е с 6:56 .и може и следващите обиколки така.
  • #19
    3 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Освен това, не ти говоря за AMG, А за xiaomi, които са направили 5 секунди по-добро време от AMG one. А все пак са просто производител на телефони без грам опит в автомобилната промишленост. Смятай какво ще е, след като напреднат още малко? Не забелязвате ли че напоследък споменаването на ринга обикновено се свързва с постижението на поредния електромобил? А като започне производството на твърдотелните батерии, които ще направят електромобилите по-леки от бензиновите?
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Да режеш от спирачките не е много добра идея. Но виж от охладителната система и електрониката, която трябва да поддържа два мегавата мощност, спокойно можеш да свалиш стотина килограма, че и повече. Също така и гумите не е нужно да издържат 500 км в час, защото с 1500 коня няма да ги вдигнеш. А дори при 1500 коня мощност, надали ще имаш възможност да ги използваш някъде на ринга, без да изгубиш сцепление. Повече от тази мощност е необходима само при над 300 км в час, където можеш да я оползотвор
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да, но от АМГ са предприели мерки конкретно към намаляване на теглото. А аз имах предвид ако просто намалим конете и оттам изискванията за съответните спирачки и охлаждане - те ще свалят малко. Ако започнат да режат от салона и да бухат въглеводородни нишки - да щеше да има приличен ефект.
  • #16
    1 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    До 13 " Дори с малко коне нямаше да е съществено по-добре - справка Шяоми Ултра." Не знам какво показва твоята справка, но моята справка показва че с производствения прототип с 1500 коня след като го олекотиха постигнаха по-добър резултат от най-добрия сериен автомобил за всички времена mercedes AMG one и подобриха времето му с пет секунди - 6:24 Тоест над 30 секунди по-бързо от два пъти по-мощния BYD с 3000 коня. Сега остана да произведат и те 30 броя да стане "сериен"
  • #15
    0 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    "Антиелектрика ( преди 13 минути )До оня ден батерофила ни плямпаше как тази кола с 3000 к.с. ще размаже всички рекорди на Ринга, сега пък мощността пречела, защото била тежка електричката." Докажи че не си психопат който лъже за да манипулира и ЦИТИРАЙ КОГА СЪМ КАЗАЛ ТАКОВА НЕЩО точно за този автомобил? Казах че ще размаже световния рекорд за скорост, но ще ми е любопитно дали ще успее да постигне нещо на ринга с това тегло. Е опровергаха ме и е успял.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тогава колко коня според теб е оптимално за електричка за писта? На Нюрбургринг май най-слабата е Модел 3 пърформанс и времето й е 8:10 - колкото на 10 годишна Купра с половината коне.
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до 11 ( преди 1 месец )
    Съгласен съм което води още една точка - конете при електричките са чист маркетинг. Както едно време когато дойдоха китайските касетофони. Колона колкото шкаф е 100вата малка китайска пищялка е 200. Колко да падне теглото. Сам казваш колко малко й трябва да електричката да изкара големи коне. Дори с малко коне нямаше да е съществено по-добре - справка Шяоми Ултра. А ако сложим и Модел S Plaid пък виждаме че става дори по-зле.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 1 месец )
    До оня ден батерофила ни плямпаше как тази кола с 3000 к.с. ще размаже всички рекорди на Ринга, сега пък мощността пречела, защото била тежка електричката. Видя се какво могат тези слонове, едно голямо нищо. Ама било серийно и евтино, ами ходи си го купи тогава. Порше с ДВГ отпреди половин век почти, е дало под 6 минути, сега и миксер с 10 000 к.с. не може да го стигне.
  • #11
    2 rate up comment 5 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    До 10. Вероятно се обръщаш към мен. Ще се изразя по друг начин. Ако автомобила не беше с 3 000 а примерно с 1500 коня, вероятно щеше да е доста по-лек, което ще му даде предимство в завоите. Надявам се да се съгласиш с този аргумент? А при електромобилите мощността на двигателите е пикова, а не номинална. Могат да я поддържат само няколко секунди. Затова вдигат конете на пиковата, защото с нея се вдига и номиналната мощност при която могат да се движат в неограничено време докато свърши батери