IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

7 начина да съсипете окачването

Този компонент е сред най-важните в автомобила и трябва доста да го пазите

Като един от най-важните компоненти на ходовата част на автомобила, окачването изисква внимателна поддръжка. То осигурява стабилно управление и безопасно шофиране по различни пътни настилки. Представяме ви 7 действия на водача, които могат да повредят окачването. Добре е да не ги правите.


7 начина да съсипете окачването (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Хейтър ( преди 1 месец )
    Пълни глупости. Най добре палиш колата на паркинга чакаш да загрее, правиш един кръг около нея, гасиш и гас към метрото.Така и така да не вземе да се счупи тая кола.
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Наскоро имаше статия,че новите двигатели не били като старите и не изисквали подгряване като едно време, даже било вредно за тях! Е къде е истината?
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Коко ( преди 1 месец )
    Най-добре от ауспуха., с гумен ***, да се вкарат изгорелите газове в смукателната тръба за по-бързо загряване на двигателя
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Любчо ( преди 1 месец )
    Топлината пречи на тампоните!Омекването води до изместване!Това не са гумите на колелата за да загряват!Не пишете като не разбирате!Изхвърляйте се само по това за което имате дипломи - и пак няма гаранция!Палим в студа и чакаме лятото, смях, смях, смях....
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Любчо ( преди 1 месец )
    Ауспуха загрявал ходовата част..Ето затова родният "разбирач" по всичко се изхвърля често по долни *** и лъсва топ горският му интелект.АуспуФха има екрани от отпред до отзад братчед точно за да не грее където не е стринка му шамшал.
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Леля Гошо ( преди 1 месец )
    До#5 Амортисьори,шарнири,биалетки са отвън в калниците,ще ги загрееш на Петровден, когато е 40*с. При двигателя са тампоните, на които е окачен. Двигател и скорости се загряват с движение на ниска скорост.
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Ясен ( преди 1 месец )
    Вие сте абсолютни ***!
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Важно е да пазим "безумните блокове"....
  • #6
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Sombre ( преди 1 месец )
    Какъв клапанен механизъм и бутален прът на окачването бе откачалници,стига писахте глупости,че подвеждтате хората с невярна информация. Тцтцтц
  • #5
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Как да не се загрява окачването от двигателя. Той отделя топлина, тя минава по ауспуха по цялата дължина на купето. А конкретно отпред , където е по натоварено си се топли от двигателя директно. Ама може да е по добре да изхакаш колата я няколко дупки та да ускориш процеса?! Кво ще кажат клавиатурните експерти?