IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Всяка втора Tesla Model 3 се проваля на технически преглед във Финландия

Като цяло електрически автомобили имат по-лош показател от бензиновите и дизеловите

Едно от големите предимства на електрическите автомобили е по-лесната им поддръжка. Това е логично, защото в тях има много по-малко движещи се части, които трябва да се обслужват или подменят. Въпреки това някои собственици на електромобили във Финландия се сблъскват с на пръв поглед нелогична ситуация, при която им е трудно да преминат задължителния преглед. Тази неприятна ситуация се случва най-вече на собствениците на Tesla.
  

технически преглед  
  
  
Финландската транспортна агенция Traficom установи, че от всички четиригодишни електромобили, преминали задължителните прегледи през миналата година, 16% не са успели да отговорят на изискваните стандарти. Този процент е значително по-голям в сравнение с бензиновите автомобили от същата възрастова категория, при които само 5% не са преминали. Дизеловите автомобили са по средата – 11% от тестваните автомобили не отговарят на изискванията.

На пръв поглед това изглежда лошо за производителите на електрически автомобили. При по-внимателно разглеждане на данните обаче се очертава ясна картина - колите на Tesla са основната причина за изкривяването на резултатите, тъй като машините на марката като цяло не се представят добре при инспекциите. Traficom установи, че 49% от Model 3 не са преминали първата си инспекция, докато Model S и Model X се представят по-добре – съответно 16% и 14%. Renault Zoe – 19%, и Porsche Taycan – 12%, заемат последните две места в класацията.

  
Tesla Model 3  

 

Кои електрически коли са добри?

За разлика от тях, Kia Niro, Volvo XC40, Volkswagen e-Golf и Hyundai Ioniq надминаха средните показатели на бензиновите автомобили, като отчетоха едва 4% откази.

Инспекторите твърдят, че проблемите при проверките се дължат в голяма степен на платформите, които не издържат теглото на компонентите си, което води до ускорено износване. Най-често срещана причина за повреди е окачването на Tesla.
  
  

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Но след като винаги съм твърдял че Тесла продава некачествения автомобили, че електромобилите все още не са подходящи за над 90% от шофьорите и има смисъл да ги купуват само хора които карат по много километри ежедневно и могат да ги зареждат евтино, Ти продължавай да обясняваш как препоръчвам електромобили и хваля само Тесла. После отиди в другата тема за да кажеш, че е хваля само китайците. Всъщност някога имало ли е значение какво въобще ще напиша? ТИ ВИНАГИ ПИШЕШ ЕДНИ И СЪЩИ ПРОСТОТИИ
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Е след като от предишното мнение си разбрал че продажбите на Тесла Според мен вървят нагоре, не мога да ти помогна. "Сега ТЪРСЕНЕТО НАМАЛЯ защото техническите характеристики не са мръднали от доста време и останалите започнаха да ги настигат. Ако не се размърдят, а предлагат същите автомобили десета година, ПРОДАЖБИТЕ СЪВСЕМ ЩЕ ЗАМРАТ."
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 1 месец )
    Само промит мозък може да вярва, че на Тесла не се сменя спирачна течност и антифриз и че за нея не важат физичните закони. За ходовата част пък изобщо няма да коментирам как 1 тон батерия, разбива окачването.
  • #12
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 1 месец )
    Толкова се купуват Тесла,че чак задръстиха паркингите пред заводите и вече втора година са със спад в продажбите,Точко.
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    А дали не е точно обратното? Дали не ги купуват (ха) именно заради техническите характеристики, които са едни от най-добрите при електромобилите и с най-доброто съотношение характеристики цена? Сега търсенето намаля защото техническите характеристики не са мръднали от доста време и останалите започнаха да ги настигат. Ако не се размърдят, а предлагат същите автомобили десета година, продажбите съвсем ще замрат.
  • #10
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Каквито собствениците, такива и автомобилите. В много голяма степен важи за всички МПС. Конкретно за Тесла, повечето са позьори без технически познания, които искат Тесла, за да са вери куул.....
  • #9
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Качество теслъ.
  • #8
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тесла са най-добри. Не те карат на всяка две години да сменяш спирачна течност и антфиризи за няколко стотин евра. Само караш, без да се занимаваш с разни безсмислени обслужвания, които обслужват единствено джоба на производителите.
  • #7
    6 rate up comment 6 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Резюме на коментарите. Първи и втори коментар говорят за конкретни технически проблеми на Тесла. Трети коментар слага всички електромобили под общ знаменател. А стана ли те 50% мненията са дошли да се заяждат с коментиращите без да напишат и една дума по темата на статията. Коментират коментиращите. Точно за което плащат от тролфермата.
  • #6
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Затва тротинеткаджиите ще продължат да си карат 1.9 TDI дръгела.