IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW не може да смогне на интереса към iX3

В същото време баварците записаха рекорд за продажби на модели с V8

BMW официално навлезе в ерата си Neue Klasse, след като представи iX3 на автомобилното изложение в Мюнхен миналия месец. Електрическият SUV не само поставя началото на нов период за по-широката моделна гама на BMW, но има всички предпоставки самият той да се превърне в един от най-търсените автомобили на пазара.


BMW iX3


По-малко от два месеца след представянето в Мюнхен шефът на продажбите на BMW Group в Германия - Кристиан Ах, разкри, че интересът към iX3 е надминал дори най-оптимистичните прогнози. Само за първите шест седмици след излизането на пазара компанията е получила над 3000 поръчки само за германския пазар. Тези 3000 бройки може да звучат скромно в сравнение с цифрите от Китай, но това е обяснимо. През миналата година Германия регистрира 2,8 млн продажби на нови леки автомобили, докато Китай надхвърли 31 милиона.

Реакцията на потребителите изглежда още по-впечатляваща, като се има предвид, че BMW все още предлага тест-драйв на модела. В Германия цените на iX3 започват от 68 900 евро, но догодина се очаква още по-евтина версия, която да стартира близо до границата от 60 000 евро. Засега обаче е наличен само един вариант за продажба - iX3 50 xDrive, който има два електромотора с 463 к.с. и пробег от 644 км.


BMW iX3


Ах допълни, че планираните от BMW производствените темпове до 2026 няма да могат да отговарят на голямото търсене на модела. Скоро към него ще се присъедини и електрически седан – i3, който също използва основата Neue Klasse. Технически електрическата 3-Series ще повтаря до голяма степен iX3.

В същото време баварският концерн продължава да разчита и на моделите с ДВГ за увеличение на продажбите. В BMW са убедени, че дизеловото гориво има още дълъг живот пред себе си и инвестират, за да направят двигателите с него по-ефективни и по-чисти. Германският производител работи и върху ново поколение ДВГ, които ще дебютират съвсем скоро.


bmw v8


Решението на BMW е напълно логично с оглед на резултатите. Освен рекордни продажби на електромобили през миналата година концернът е записал е най-висок резултат на доставки на автомобили с V8 двигател. 4,4-литровият туин-турбо се поставя на моделите на марката от най-висок клас, като при някои е в стандартен вариант, а при други е част от plug-in хибридна система с мощност до 750 к.с.


0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Подобрител ( преди 1 месец )
    Едно време чакахме за Лади и Жигули от СССР,сега ще чакат за електрически боклучаци от швабите. Хахахаха
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Подобрител ( преди 1 месец )
    Ми ще чакат бе. Нали сега се ме чака
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ина ( преди 1 месец )
    Ура! Радост за диагностицираните.
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    gyurzagyurza ( преди 1 месец )
    Пълен електронен днешен ***
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Largo ( преди 1 месец )
    Шшшш баче найш кой съм аз ?Шшшш баче са ща маам .Шшшш баче найш кой е бащата ?Шшшш баче аз съм комплексар и карам баварец к.о.м.п.л.е.к.с а.р.е.ц и ся ша глеаш на пътя как ша праа квот си искам .
  • #10
    4 rate up comment 8 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    90% купени от немското чравитешство и общини маломумни немски де били
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    @ ( преди 1 месец )
    Свиха бъбреците и продажбите потръгнаха :))
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Направо без пари, германците се бият пред представителствата на марката
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    raiders ( преди 1 месец )
    Днес гледах по амс точно тест за бмв и мерцедес. Принципно не харесвам бмв, но тук са оцелели ваксата, външно няма нищо общо с моделите им.до сега, това с цяло малко табло под предния прозорец го правят и други марки, но тук е добре стилизирано и кореспондира с другите нещо по интериора. Малко с екрана ми.идва просто сложен там, но формата му е също добре измислена и направена.
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    За мен е грозна. Не, че харесвам предишния ужас правен за китайския пазар, но тук ретро елементите като фарове и вентилационни отвори стоят неуместно на тази масивна и ръбата форма.Отзад също изглежда странно.Бих предпочел "по-отслабнали" модели. Точно като тези, от които се взима вдъхновение. Иначе и преди дизайнът на БМВ не беше лош-преди ужасните огромни отвори.