IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Tonale махна най-слабия си двигател

Базовата версия вече е с 1,5-литров мек хибрид със 175 к.с.

Alfa Romeo отново обнови кросоувъра Tonale, който дебютира през 2022 г. Този път автомобилът получи леко модернизиран екстериор, актуализирани нива на оборудване и преработена гама двигатели. Въпреки че те все още ще варират в зависимост от пазара, моторите са подобрени, а най-слабият е спрян от производство. Очаква се продажбите на обновения модел да започнат към края на годината.


Alfa Romeo Tonale


Кросоувърът е получил нова версия на характерната триъгълна решетка, която според компанията вече би трябвало по-ясно да препраща към емблематичните 33 Stradale и GT 2000. Предната броня е преработена, като надвесът е леко скъсен, а пропорциите са по-изразителни. Добавени са нови 19- и 20-инчови джанти.

Основната промяна в интериора са повечето варианти на облицовката и съчетанието на цветове. Компанията също така споменава за нов селектор на скоростите във формата на въртяща се шайба, който обаче се появи Tonale още при предишната актуализация през 2024 г. Стабилността на кросоувъра в завои е подобрена чрез разширяване на следата както на предния, така и на задния мост.

В Европа, Alfa Romeo Tonale, според официално съобщение, вече няма да се оборудва с турбодвигателя (130 к.с.), който беше част от гамата при пускането на модела на пазара. Базовият двигател вече ще бъде 1,5-литров мек хибриден агрегат, произвеждащ 175 к.с. (160 к.с. досега), съчетан със седемстепенна автоматична скоростна кутия.


Alfa Romeo Tonale


Кросоувърът запази своя 1.6-литров дизелов двигател със 130 конски сили и пълния хибриден силов агрегат, който развива 190 или 270 конски сили в зависимост от нивото на оборудване. Първата версия досега напълно липсваше, а мощността на топ варианта бе намалена с 5 конски сили, вероятно поради обявеното от компанията адаптиране на двигателите си към новите европейски стандарти за емисии.

В САЩ Tonale имаше хибридна версия с 285 мощност конски сили, но вероятно ще бъде спряна от производство след фейслифта. Междувременно мощността на двулитровия четирицилиндров двигател, съчетан с деветстепенна автоматична скоростна кутия и задвижване на всички колела, ще бъде увеличена от 256 на 272 к.с.


Още снимки на модела - в галерията:


0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Самоунищожаващ се двигател, идеята от Стар Трек сигурно са я взели! Тавареш такива ли кара?
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    PureTech-а явно е изтекъл в кофата. Да му мислят тези които вече са се набълбукали с този двигател на годината. Финансовата година няма да има край за тях.