IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Какви тайни крие популярният 1.6 dCi на Renault-Nissan

Дизеловият двигател се среща и при някои модели на Mercedes

Във време, когато много съвременни двигатели могат да причинят проблеми само след 150 000 км, този дизел е истинско изключение. Механиците имат положително мнение за него, а потребители твърдят, че той може да измине над 400 000 км без никакви проблеми. Става въпрос за агрегата 1.6 dCi R9M, разработен съвместно от Renault и Nissan, известен още от моделите на Mercedes като OM622 или OM626.

Двигателят 1.6 dCi дебютира през 2011 и бързо придоби популярност. Използван е от модели като Renault Megane, Scenic, Koleos, Espace, както и Nissan Qashqai и X-Trail. Среща се също и на Renault Trafic, Nissan NV300 и Mercedes Vito.


1.6 dCi на Renault-Nissan – плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Renault Koleos 1.6 M ( преди 1 месец )
    Автомобилът е произведен 2018 г, аз го имам повече от 2 години. Средният ми разход за 35000 км е около 5.5 л/100 км. Въртящият момент е 320 Nm, което е повече от задоволително. Колата е с добра динамика и изключително обезшумена. Бих си купил ново Рено с този двигател, ако продължаваше да се произвежда.
  • #8
    2 rate up comment 9 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    Само Американците знаят да правят коли деугото е та шак раота
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мотора е топ. Карам го на Kadjar вече почти 8 г. Извън консумативите, съм сменил само уплътнение на капака на ангренажната верига по гаранция и три подгревни свещи.6.5 л /100 км разход в София на предно и 7.2 на 4х4. Карам го предимно градско. Не съм имал проблеми с DPF до момента. 1.5, 1.6 и 2.0 дизелите на Рено са много добри. Имал съм и трите, от нови и не съм сменял нищо по тях за 200К км. Приятел се кълнеше че е навъртял 450К км на 1.6 дизел без ремонти по мотора, турбо или дюзи.
  • #6
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    1.5 dCi съшо правеше 500К без сериозни проблеми. Единствено смяна на шайбата на генератора на около 150-200 км. Когато го купих преди 20 години, разбирачите твърдяха, че нямало да изкара и 100К
  • #5
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Тончо ( преди 1 месец )
    Здравите дизели са от 90г,тия новите са еднодневки vw Груп,мб,БМВ,тойота
  • #4
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    АИ статия Петър Захариев кранчето
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    шак ( преди 1 месец )
    Хидравличните кранчета и уплътнението на главата са топ
  • #2
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    1.5 DCI не заслужава ли повече внимание?
  • #1
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Заслужава си ( преди 1 месец )
    след 1.5 DCI K9K този е от най-здравите евро дизелчета!