IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Две нашумели китайски марки идват в България през ноември

Omoda и Jaecoo ще се внасят у нас от унгарци, предлагат по 7 години гаранция

Две от най-успешните китайски марки в Европа до момента ще стъпят в България още идния месец, научи Automedia.bg. Omoda и Jaecoo, брандове на гиганта Chery, идват у нас с амбицията да предложат атрактивни цени и гаранция до 7 години или 150,000 километра пробег, потвърди пред нас Линк Джан, бранд мениджър на Omoda Jaecoo за Румъния и България. Вносител у нас, както и в Румъния, ще бъде унгарската GENIUS Automotive Europe. Пред финализиране са преговорите с българските дилъри, които ще предлагат двете марки. 
  
    
Omoda, Jaecoo, Chery
Omoda и Jaecoo направиха впечатляващ дебют на няколко европейски пазара, включително Великобритания. В Испания Omoda продаде 10,000 автомобила в първата си година на пазара, а през тази отчита 25% ръст. Модели на Omoda вече се сглобяват в бившата фабрика на Nissan край Барселона
  
      
"Китайският Ленд Ровър"

Chery Automobile, основана през 1997 година, понястоящем е четвъртият най-голям автомобилен производител в Китай, с 2.604 милиона продадени автомобила за миналата година. Базирана в Уху, провинция Анхуей, компанията има множество марки: Chery, Chery Tiggo, Fulwin, Exeed, Jetour, iCar, Luxeed, Rely. Брандовете Omoda и Jaecoo бяха създадени в последните три години изцяло за износ - замисълът е Omoda да предлага практични, достъпни и комфортни масови модели, а Jaecoo - по-приключенски автомобили, насочени към младото поколение и с премиум елементи. Заради ангажирането на бивши дизайнери и инженери на Land Rover, мнозина наричат последната марка "китайския Ленд Ровър". 
  
    
Jaecoo 7
Jaecoo 7. През септември кросоувърът бе четвъртият най-продаван модел във Великобритания, съвсем малко зад Nissan Qashqai и пред Vauxhall Corsa, Hyundai Tucson и VW Golf
  
     
Ще дебютират у нас с четири SUV модела

По всяка вероятност двете марки ще дебютират в България с общо четири модела: компактния кросоувър Omoda 5, чиято стартова цена в Унгария е около 25,000 евро, по-луксозния Omoda 9, приключения SUV с опция за пълно предаване Jaecoo 7 и чисто новия Jaecoo 5, който бе представен на Фестивала на скоростта в Гудууд това лято. От компанията засега не потвърждават точните модели, които ще се продават у нас, така че в този списък може да настъпят промени. Повече детайли за моделите вижте в галерията под статията. 

Дистрибутор е унгарска компания

GENIUS Automotive Europe е унгарска компания, съвместно предприятие на големите автомобилни търговци Hovany и Petranyi Auto, и след успешния дебют в Унгария получи и правата за дистрибуция в Румъния и България. 

Междувременно двете марки се подготвят за откриването на тазгодишната международна среща на потребителите (OMODA & JAECOO International User Summit: Co-Create Co-Define), която ще се проведе в Китай от 17 до 22 октомври. Събитието привлича не само клиенти на марките, но и дилъри и хора, които оформят общественото мнение в страните си. В рамките на конференцията двата бранда ще представят последните технологични новости и поглед към бъдещите модели.

Задава се вътрешна конкуренция с Chery Tiggo

Междувременно научихме, че китайският гигант може успоредно да навлезе на нашия пазар и с основната си марка Chery и кросоувърите от серията Tiggo, но през друг дистрибутор и с различни дилъри. Подобна схема, с директна конкуренция между отделните марки на Chery, вече е налице в Гърция и на още няколко пазара. 
  
    
Chery Tiggo 8
Chery Tiggo 8
  
     
Вносителят на Nissan у нас ще вкарва и Chery?

По наша информация вносител на марката Chery у нас ще е регистрираната в Унгария Grand Auto, собственост на израелската група Taavura, която понастоящем представлява на българския пазар Nissan. От българския офис на Nissan ни увериха, че на този етап нямат информация по въпроса, но от Grand Auto потвърждават, че държат правата за дистрибуция на Chery за Румъния, България и още няколко пазара в региона. Няколко модела от гамата на Chery Tiggo се продават в Сърбия, Унгария и Украйна, а от тази година - и в Румъния. 
  
       
Кои модели на OJ очакваме в България? (ГАЛЕРИЯ):


  
     

0 от 500
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не е вярно,че Мода се сглобяват в Барселона. В тази фабрика се сглобяват Ебро.
  • #36
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Якишен , виждал си ти омода на снимка. В действителност интериора е като правен от слепци - ужасно криви шевове по седалките , панелите се разминават като на жигула там бяха по добре всъщност. Слабия китайски мотор вие като на умрело и ти става ясно , че някъде около 70-80.000 км му е предела на живота. Скоростната кутия включва когато си пожелае ако изобщо е на кеф. Изобщо не споменавай омода с доказаните марки които произвеждат коли от 1 век моето момче
  • #35
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 31 ( преди 1 месец )
    Приятеля с донгфенг се е нахендрил на ауто юнион
  • #34
    0 rate up comment 1 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    Гаранция Франция всъщбост означава високо качество на Фребските продукти а не лошо нещо.
  • #33
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Якишен Моторишен ( преди 1 месец )
    Не живея в бг, едната ми кола е Оmoda 5EV,сравнение с нови бмв, мерцедес, ауди мога да кажа от личен опит, че по качество на салона, изработка и функции ги слага в малкия си джоб, просто няма връзка. И докато 6 месечното бмв беше непрекъснато в сервиза защоти все нещо не работеше като хората, тук дори и гласовото управление работи просто безупречно. Като качество на окачване, задвижващи системи и тн не мога да коментирам още, имам я от 8 месеца, но няма да е по-зле от немските, то няма как да е.
  • #32
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Ентусиаст ( преди 1 месец )
    Вече разпрах дюшека на прабаба ми и приготвих 35 хил евро от там за новата ми омода. Нямам търпение да я докарат в Бг че да я подкарам. Да не съм луд да дам същите пари за нова кола със същите екстри от шкода, нисан, пежо, киа или опел като мога да карам истинска омода. Паркирам омодата пред панелката и съседите се пукат от завист.
  • #31
    8 rate up comment 6 rate down comment
    До предния ( преди 1 месец )
    Четете , ама истината е друга . Приятел с донгфенг го въртяха 3 месеца в сервиза и накрая я бракува защото частта от китай НЕ ИДВА. Взе си 70% от парите и е доволен. Питай го дали иска да чуе за китайска кола
  • #30
    6 rate up comment 5 rate down comment
    до 29 ( преди 1 месец )
    абе четете бе, граждани и селяни. Пише си, преговарят в момента с български дилъри, ще се обслужват тук като всички останали марки, освен ТеслаАма не, на теб ти е ясно и без да четеш, ти си знаеш...
  • #29
    8 rate up comment 4 rate down comment
    не става ( преди 1 месец )
    Гаранция - Франция е казал народа! То хубаво 7 години ама като се скапе нещо къде ще го извозиш за ремонт? В Унграия ли ще го караш или как? Мрежа сервизна има ли - няма. Ми купувайте и страдайте.
  • #28
    13 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Наистина ли нормално мислещ човек би дал 60к лева за тенекия за която не се знае нищо освен че идва със съмнителни китайски мотор и скоростна кутия. В такъв случай дачия дъстър трябва да струва към 70-80 хил лв