Задвижването на всички колела добавя стабилност на лекия автомобил по зимните пътища и подобрява управлението, но понякога изисква скъпи ремонти. Представяме ви пет европейски седана, чиято 4x4 трансмисия често е носела сериозни главоболие за собствениците.
5 европейски седана с проблемно 4х4 (ГАЛЕРИЯ):
Alfa Romeo 159
Самият заден мост също не е много по-добър - на 100 000-150 000 км той често започва да вие и лагерите му се нуждаят от смяна. Карданният вал е последният удар за собственика: централният лагер и кръстачките не издържат дълго и вибрациите им бързо разрушават уплътненията и прегряват трансмисионното масло.
Самият заден мост също не е много по-добър - на 100 000-150 000 км той често започва да вие и лагерите му се нуждаят от смяна. Карданният вал е последният удар за собственика: централният лагер и кръстачките не издържат дълго и вибрациите им бързо разрушават уплътненията и прегряват трансмисионното масло.
Проблемите не са критични, ако системата бъде държана под контрол, а именно редовна проверка нивото на маслото, смяната му на всеки 40 000 км и своевременно отстраняване на евентуални течове. Ако обаче тези неща се забравят да бъдат направени, италианското задвижване на всички колела бързо се превръща в скъпа купчина желязо.


0