Задвижването на всички колела добавя стабилност на лекия автомобил по зимните пътища и подобрява управлението, но понякога изисква скъпи ремонти. Представяме ви пет европейски седана, чиято 4x4 трансмисия често е носела сериозни главоболие за собствениците.
5 европейски седана с проблемно 4х4 (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство: 2005-2011
Среден пробег до сериозен ремонт - 100 000 км
Основни проблеми: течове на масло, слаб заден мост и карданен вал
Красивата и бърза Alfa Romeo 159 е оборудвана с постоянно задвижване на всички колела Q4 с централен диференциал Torsen III. Изглежда сигурно - никакви съединители или сложна електроника. На практика обаче нещата се оказват различни.
Основният проблем са хроничните течове на масло от раздатъчната кутия и задния диференциал. Уплътненията първоначално са с лошо качество и се износват бързо. Маслото тече бавно и незабележимо, а като се има предвид, че двигателите и скоростните кутии на Alfa също не са известни със своята сухота, течът може да бъде трудно за откриване визуално.


0